sobota, 3. april 2010

Prvi letošnji obisk morja

Današnji sonček nas je prav vabil ven, v naravo, na sprehod ali izlet. Mene je v prijetni družbi, zvabil na Slovensko obalo. Če sem zelo natančna, nas je zvabil v Piran, ki je meni najljubše Slovensko obalno mestece. Mesto, ki ima svojo dušo in ki me vedno prevzame. Hkrati pa me Piran spominja na ogromno lepih trenutkov, ki sem jih tam preživela. Vsakič, ko sem tam, z veseljem obujam spomine, na pretekle obiske. Mnogo od njih je bilo tudi potapljaško obarvanih. Ja, to je ena stvar, ki jo zadnja leta zelo pogrešam. Mogoče pa bo letos priložnost, da me pot spet zanese pod vodo. To bi bilo prav super.



Prav prijetno je opazovati razno razna plovila na morju. Še prijetneje pa bi bilo biti del njihove ekipe. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar