petek, 22. januar 2010

Bovec

Vsako leto, ko si privoščim vikend ali podaljšan vikend smučanja na Kaninu je vsaj eno popoldne obvezen foto sprehod po Bovcu. Tudi letos ni bilo nič drugače.

Pa poglejte, kaj sem uspela uloviti v objektiv:





Takšnele severno Primorske vasice me vedno spomnijo na mojo mladost, ki sem jo precej vikendov in tednov med počitnicami preživela na dedkovem vikendu v Breginju. To so res krasni in lepi spomini, nekateri tudi romantični in zaljubljeni. Mmmmmm.

Še dandanes se rada vračam v te kraje, čeprav mi čas zadnje čase tega ne dopušča. Ampak verjamem, da bo še veliko priložnosti, ko bom spet lahko uživala v teh krajih.

Kar se pa samega Bovca tiče, je pa ena zelo prijazna turistična vasica. Sprehod me je v prijetni družbi zanesel do brunarice oz. bara Črna ovca, v katerem delata 2 zelo simpatična tipa. Če vas bo pot kdajkoli zanesla v te kraje, je to sigurno bar, ki bi ga priporočala vsem. Tole sta pa ta dva tipa, ki sta po mojem tudi lastnika:



Fotografija sicer ni najboljše kvalitete, je pa tako dobra, da se boste po njej lahko orientirali. Ta slika je narisana na steni nad šankom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar