četrtek, 5. avgust 2010

Poljanska dolina

V nedeljo sem se po dolgem, res dolgem času peljala skozi Poljansko dolino. Ta dolina me vedno spomni na otroštvo, ko smo se skoraj vsak vikend po tej ali pa po sosednji dolini peljali na Primorsko, točneje v Breginj, kjer je imel dedek vikend. Ta hipa še vedno stoji, le da je zdaj v lasti mojega dragega strica S. Upam, da si bom končno odtrgala en vikend časa in ga ponovno preživela tam. Ampak več o tem takrat, ko se bo to zgodilo, zdaj pa nazaj v Poljansko dolino.

Pot se je seveda začela v Škofji Loki :D, sej vem, zdaj boste komentirala, ja kje pa. Tam sem namreč pobrala mojega U., ki je predlagal, da se zapeljeva do Žirov, njegovega rojstnega kraja. Ker sem bila malce utrujena, sem volan prepustila njegovim rokam, jaz pa sem uživala v vožnji in opazovanju okolice, ki je brzela mimo naju. Tja grede sem resnično samo opazovala. Peljala sva se do Žirov, kjer sva si privoščila kavo, sladoled in limonado ter seveda prijeten klepet.

Nazaj grede pa se je U. odločil, da zavije k Tavčarjevi domačiji, ki sem jo vedno opazovala zgolj iz ceste. Zato sem bila tega zavoja iz glavne ceste zelo vesela. Ker se je dan nagibal že proti večeru, je bila svetloba zelo mehka in k sreči se je v avtu nahajal moj velik fotoaparat, s katerim sem uspela ujeti tele posnetke:
Žal ni skoraj nič posnetkov samega dvorca, razen zadnjih dveh zgoraj. Pa nič hudega, ker je dvorec v zelo slabem stanju. Ga je kar žalostno pogledat, sploh ko vidiš na kako prečudovitem koščku doline stoji. Ko pomisliš kaj vse bi se iz tako lepega dvorca dalo storiti. Ko si čisto blizu njega in vidiš, da so razbita stekla, da stavbe propadajo, pa te kar zmrazi. No ja, mogoče pa se bo končno našel nekdo, ki bo poskrbel, da takšna kulturna dediščina ne bo propadla do konca.

Čisto malo stran, ko se pelješ k dvorcu, se pelješ skozi njihovo dvorišče, pa stoji krasna kmetije, ki je predelana v turistično kmetijo. Če se prav spomnim je bilo napisano, da se imenuje "Cvetje v jeseni", da je v skladu s Tavčarjevo domačijo. Moje mnenje o tem je, da je to ena zelo lepa kmetija, katero sem uspela uloviti tudi v objektiv. Kaj več kot toliko pa tudi sama ne vem. Verjamem pa, da se na internetu najde kakšna zanimiva informacija. Zdaj pa še slikce:

3 komentarji:

  1. Vedno me je zanimala informacija, kaj je s tem dvorcem. Zanimiva objava!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe posnetke si naredila. Res škoda, ko nisi še dvorca posnela, ni važno, v kakem stanju je, morda bi bilo to "umiranje v času" še bolj zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obema najlepša hvala za komentarje. Mislim, da bo kmalu spet kakšna priložnost, da poslikam tudi domačijo. Zadnjič je bila že popolnoma v senci, pa bi bilo bolje če bi bila obsijana s soncem.

    OdgovoriIzbriši