sreda, 22. december 2010

Račke in labodi

Na jezeru je vedno veliko stanovalcev. Tokrat so čisto k obali prišle račke in labodi, ki so se celo nastavljale objektivu. En racman mi je prav ponosno in prijazno poziral:

4 komentarji:

  1. Lepe račke. Všeč mi je fotografija racmana, ki gleda v mojo desno.
    Pozdravček in hvala za vse tvoje komentarje na blogu in FB.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tko kot sem napisala. Tisti racman je bil res pravi pozer. Nastavljal se mi je z vseh strani. Na tak način potem vedno nastane kakšna všečna fotka. Jaz se kar ne morem odločit katera mi je najbolj všeč. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, nazadnje ko sem sama slikala raco me je napadala ko sam vrag :D Itak, nobena fotka ni uspela ker sem samo bežala pred njo :D Pernate živali me lih ne marajo, sploh če mam fotoaparat v roki :D

    lepe slike, všeč mi je poziranje, nevsakdanje poze račk in barve :))tista predzadnja iz prodila mi je pa sploh šarmantna :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. @Blanka: Jaz imam pa kar srečo kar se slikanja pernatih živali tiče. Mi rade pozirajo. Čeprav tako blizu, kot mi je tukaj poziral tale racman, pa se je tudi meni prvič zgodilo.

    Upam, da bo še več takšnih priložnosti.

    OdgovoriIzbriši