torek, 1. februar 2011

Vrtnice

Tu pa tam, kdaj pa kdaj nastane kakšna fotografija tudi doma. Sploh, če zaradi bolniške, človek ne sme ven. No, tele vrtnice so bile posnete ravno v tistem času, pa prej nekako ni bilo volje za objavo.
Slikanje rož je ena izmed meni bolj priljubljenih kategorij. Komaj čakam pomlad, ko bo takšnih motivov na pretek.

No, pa naj vseeno zima še nekaj časa vztraja. Ker je smučanje eden izmed športov, ki jih obožujem.

3 komentarji:

  1. Prva je res romantična.
    Bolniške so h..., vso srečo tudi pri smučanju. tudi tisto te lahko pripelje do bolniške.:))
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  2. tudi meni je prva najlepša :)
    Andzica, upam da ste se pozdravila in da zdravje zdaj štima,da boste lahko še naprej lahkih nog pohajkovala po naravi in nam nudila vpogled vaše fotografije :)

    Sem pa tudi jaz velika ljubiteljica rož.komaj čakam pomlad, popke, zelenje, cvetove,prebujanje narave....ni ga lepšega kot vseh tistih miljon barv, prelivov, oblik,... :)))
    In če vam izdam malo skrivnost-zvončki že kukajo na plano :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za komentarje! Tudi meni se prva zdi najlepša, ampak se mi je zdela objava samo z eno fotko tako skromna, pa sem objavila še ostali dve. ;)

    Upam, da me pot ta vikend zanese mimo kakšnega zvončka, ki že kuka na plano. Hvala Blanka za to malo skrivnost. :))) Aja, pa prosim ne me vikat. :p

    OdgovoriIzbriši