torek, 22. marec 2011

Juhuhu, pomlad je tu

Ja, ja, tud mene so sonček in prijetne pomladne temperature zbezale ven, kljub slabemu počutju čez vikend. Na sončku je bilo že tako zelo prijetno toplo, da se je človek z veseljem malce pomartinčkal.

Vmes pa seveda ni šlo brez, da ne bi v objektiv ujela kak trenutek te lepe pomladi.

4 komentarji:

  1. Ko pomlad se prebudi,
    trava spet se veseli.
    Ko rože zacveto,
    vse je spet lepo...

    Super fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Stella: Hvala za lepo pesmico in seveda za spodbudno pohvalo mojih fotografij. Se trudim. Včasih mi rata bolje, drugič slabše. Odvisno od volje in navdiha. :-D Važno pa je, da v tem uživam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi so tvoji krokusi, prva slikca mi je najbolj všeč. To je dobro, da se trudiš, jaz že malo obupavam... :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Irena: Ne no, ne obupaj. Jaz že zelo zelo pogrešam tvoje objave in prelepe fotke. Daj pliz, mal se potrudi za vse nas, ki te spremljamo.

    Aja, pa seveda hvala za vzpodbudni komentar. Jaz se bom še naprej trudila. :D

    OdgovoriIzbriši