sreda, 11. maj 2011

Miramar

Miramar - grad in prelep park v bližini Trsta je lokacija kamor me pot večkrat zanese in vedno znova sem navdušena nad njegovo lepoto. Pot tja me je peljala že par vikendov nazaj. Bila sem v prijetni družbi svojih najbližjih, ki so dan tudi malce popestrili. :-) Pa naj to ostane naša skrivnost. ;-)

Ker smo Miramar obiskali v nedeljo, je bilo potrebno parkirati malce dlje, tako da smo se že do samega vhoda v park kar prijetno sprehodili. Pa nič zato, saj je sprehod ob obali prav prijeten:
Takoj po vstopu v sam park se ti odpre pogled na grad:
Pogled z gradu na morje in bližnjo okolico:
Na vsakem koraku pa ogromno nekih prekrasnih detajlov:
Za konec pa še nekaj posnetkov iz samega parka:
Tole pa je druščina, ki mi je na tem prekrasnem izletu delala družbo:
Imeli smo se lepo in tole ali kaj podobnega bomo še velikokrat ponovili. Izlet se ni končal v Miramaru, nadaljevali smo ga skozi Trst ter tik ob obali do Slovenije, kjer smo se za konec ustavili še na Ankaranskem školjčišču. Kakšna objava z našega nadaljevanja izleta še sledi.

Za danes pa naj bo dovolj. Uživajte do prihodnjič. Moja malenkost se tokrat potepa po Bližnjem Vzhodu, točneje v Kuvajtu. Ker sem tu le službeno in za enkrat ni nobenega časa za turizem, na to temo ne bo nobene objave. ;-)

6 komentarjev:

  1. Božanski kraj za oddih in ena A fotke. Super. Hvala ti za komentar ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo :) Zelo lepo :) Všeč so mi linije in koti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si me prehitela, mi obudila Miramar, ter obalo do Trsta, spomin iz otroštva.Me izzvala, da ga obiščem.
    Lepa serija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj zgleda da je tudi tebi pojedlo komentarje.
    No meni je tudi objavo....
    Ja kot sem že napisala Miramar in vse do Barkol,Trsta je moj spomin na otroštvo, ki sem ga le tako lahko preživela ob morju.
    Lepa serija.Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsem skupaj hvala lepa za tako pozitivne komentarje. Miramar je kraj ki me, kot sem že napisala, vedno prevzame. Živim sicer na Gorenjskem in sem po duši Gorenjka, ampak morje pa je pravi balzam za mojo dušo. :-) Mogoče se enkrat celo preselim na obalo. Nikoli se ne vem. :D Še dobro, da so sanje vedno dovoljene.

    OdgovoriIzbriši