sobota, 18. junij 2011

Virnikov Grintavec

Današnji dan je bil idealen ravno za v hribe. Oblaki so poskrbeli, da ni bilo vroče in je bila hoja navkreber še toliko bolj prijetna. Je pa oblačno vreme pokvarilo prečudovite razglede, ki se odpirajo na vse strani s samega vrha. No pa še fotke zato niso preveč kičaste. :D

Naša mala druščina si je za današnji cilj izbrala Virnikov Grintavec z izhodiščem iz Zgornjega Jezerskega. Zahtevnost poti na spletni strani www.hribi.net je opredeljena kot lahka označena pot. To je bil tudi glavni kriterij za iskanje današnjega izleta. :-) No, ko dobro prebereš opis poti in če to seveda narediš še doma, kaj hitro ugotoviš, da je pot večinoma precej strma. :-D Ja, ni kaj, mi smo to prebrali oz. ugotovili šele na samem vzponu. Kljub vsej strmini, smo premagali vzpon in bili na vrhu nagrajeni s prečudovitimi razgledi na vse strani. Kako navdušeni bi šele bili, če bi bil dan kičasto lep in sončen. Na vrhu se nam pogled namreč odpre na okoliške hribe, ki so bili danes žal v oblakih, ter v vse doline. Na Slovensko stran proti Jezerskemu, na Avstrijsko stran pa verjetno proti Železni kaplji. ;-) V tole zadnje nisem ravno prepričana, se mi bolj zdi, glede na moje poznavanje teh krajev. :-D Brez zamere, če sem se slučajno zmotila.

Skratka večina poti se vije po gozdu in meni osebno je bila pot prečudovita. Ne pomnim kdaj sem nazadnje videla mravljišče. No tukaj sem jih videla vsaj enih pet, če ne še več.

Ker je vrh brez koče in ker sam vrh ni eden ob bolj obleganih, smo na celotni poti srečali vsega skupaj 5 planincev in 2 štirinožna kosmatinca. Torej, če vam hribolazenje ni tuje in če si želite nekam kjer je malo ljudi in seveda, če vas ne moti, da na vrhu ni koče, no pa seveda, če ste pripravljeni na najbolj strmih delih kdaj pa kdaj tudi kolena grizti, potem vam tole zelo, zelo priporočam. Kako do gor je zelo lepo opisano na zgornjih povezavah.

Zdaj pa še čisto malo foto materiala:
Današnji vrh smo osvojili:
Nekaj slikc pa čaka še za kakšno dodatno objavo. Uživajte do prihodnjič.

Jutri nas baje čaka slabo vreme, zato bo treba dan izkoristiti za počivanje. :)

6 komentarjev:

  1. LEp izlet kljub "slabem" vremenu. Jaz sem danes bil s svojo planinsko druščino na Dobraču, v Avstriji. To pa je v Ziljskih Alpah. Vreme je bilo še slabše, razgledi bolj bogi pa še dež nas je na koncu opral. Vsekakor pa tudi ta izlet toplo priporočam v lepšem vremenu.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na to, da sem bila na tem izletu tudi jaz moram še jaz dodati kakšno besedo. Ja, res je bilo lepo, ampak v nasprotju z Andrejo, meni strma pot med smrekami res ni všeč. Samo štejem mravljice, ki sem jih pohodila in ne vidim nikamor;-) Raje imam skale, pa čeprav strme, kje lahko uživam v razgledu. Bila sem res utrujena, ampak mi ni žal niti za sekundo. Naslednjič pa baje na dva jurja - na Storžič, ane Andreja?

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj košček sveta je morje. Vendar pa rada preberem vse o hribolazenju, posebno direktno od ljudi, ker te včasih kazala preslepijo (lahka označena pot 8:) ). Sicer pa se temu koščku sveta res nekoliko redkeje kot morju pridužum tudi sama.
    Ja Andzica pa tudi več vidim kot včasih, travce, rožice, mravljišča.
    Lep foto prispevek

    OdgovoriIzbriši
  4. Uffff kolk komentarjev. Hvala, hvala, hvala vsem za komentarje.

    @Lucis: Tvoj predlog bomo upoštevali v kašnih od naših naslednjih podvigov.

    @Tanja: Seveda bo padel Storžič, še letos. Mogoče ne ravno naslednji vikend. ;-) Kot kaže pa bo res že naslednja tura na dva jurja. Debela peč je že v teh višinah. :-D Upam, da bo M. zdržala.

    @Stella: Morje je meni zelo pri srce. Zato se večkrat odpravim v njegovo bližino. No zdaj je pred vrati dopustu in za nekaj časa se ga bom dobro naužila. Koooomeeeeej čakam!

    @BrandNewStudio: Thank you for your visit of my blog and thank you very much for you comment.

    OdgovoriIzbriši