torek, 29. november 2011

Nakit - 1. del

Že kar nekaj dni nazaj me je moja prijateljica T. prosila, če bi si vzela čas in naredila nekaj fotografij njenega ročno izdelanega nakita. Sicer se sama potrudi in naredi fotografije za objave na svojem ustvarjalnem blogu ali svoji spletni trgovini, kjer si njene čudovite izdelke lahko ogledate in tudi kupite. Tokrat pa ji tisto ni bilo preveč všeč in se je spomnila name. Prošnje sem se zelo razveselila, hkrati pa me je bilo strah, da ji to kar bo nastalo ne bo všeč. To je bilo zdaj prvič, da sem fotografirala po naročilu.

Za začetek sem dobila nalogo, da naredim nekaj fotografij bele kvačkane ogrlice in zapestnice. Vsakega od kosov kot svoj izdelek, na nekaterih fotografijah pa kot komplet, če bi si katera zaželela kupiti vse naenkrat. Saj veste kakšne smo ženske. Kompletki so nam vedno bolj všeč. ;-)

Kako in kaj se zadeve lotit, nisem imela preveč pojma. Skrbelo me je tudi kako doma brez posebno dobre dodatne luči, ko naravno svetlobo zamenja noč, sploh narediti nekaj kar bo všečno in dovolj kvalitetno. Prvi del naloge, kako sestaviti kompozicijo, ni bil preveč težak. Malo sem pošpegala na različne bloge, pa na ostale trgovinice s podobnimi izdelki in hitro dobila kar nekaj idej. Že v glavi sem si zamislila različne kompozicije, ki sva jih potem z istim nakitom preskusili. Tole je nekaj od nastalih izdelkov:
Pri kompoziciji sva si pomagali z različnimi rekviziti, da bi fotografijo čimbolj popestrili. Kakšni se vam zdijo končni rezultati?

Seveda sva v fotošutingu obdelali več različnih njenih izdelkov, ki pa vam jih bom pokazala drugič. Mogoče že jutri...

Punce, ve pa ste vse vljudno vabljene v T. spletno trgovino Tanya's Handmade Treasures in si hitro vsaka izberite kakšnega od njenih izdelkov. Boste videle, da se tam ne skriva samo nakit, pač pa tudi drugi uporabni umetniški izdelki. Pohitite! Hi hi hi!

Uživajte do prihodnjič!

4 komentarji:

  1. Odlično. Čestitam za ta prvi izlet v profesionalne vode. Kar hrabro naprej. :)
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja izzivov ni nikoli dovolj... imajo vedno dve plati.. dobro in slabo.Iz vsake se nekaj naučimo.Nakit izgleda zelo prefinjeno izdelan fotografije tudi, sicer pa sem jaz bolj od ravnih linij in bi jih zato polagala na kake hudo moderne oblike...kocke, trikotnike, piramide...steklene površine.
    Druga spet bi uporabila rustiko-vsake oči imajo svojega malarja!... zatorej moraš naprej vedeti kaj je tvoji prijateljici všečno in če je to to potem si nalogo opravila 100%.in itak da si jo! ker dugače jih danes ne bi objavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Andzica pozdravljena!
    Če te zanima, mi pošlji svoj e-mail naslov na marjan.detoni@siol.net
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši