ponedeljek, 7. junij 2010

Žitna polja

Sobotno kolesarjenje sem delno izkoristila tudi za ujet kak foto utrinek. Tokrat so bila moj cilj žitna polja, na katerih pa žal nisem našla maka. Upam, da bo tudi za kak posnetek maka še priložnost, če ne letos pa naslednje leto.

Tokrat sem s sabo res vzela kompaktni fotkič, da me na kolesu ne ovira "ta velik". :)

Nastalo je pa tole:





6 komentarjev:

  1. Te slike so mi všeč predvsem zaradi barve - zelena mi je res ljuba barva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen mak bi res pasal.
    Lepa žitna polja.
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za komentarje.
    Zelena barva je res ok in zelo pomirja, čeprav bi kot sem že napisala vmes pasal tudi kakšen rdeč mak, da bi slikce poživel. :)

    LP iz Moskve

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni ovdje uopče ne fali mak, baš naprotiv, ove fotke su tako smirujuće da bi mak čak bio i višak (mada ne sumnjam da bi ti kompoziciju i s makom odlično pogodila)! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav Marko! Hvala za komentar. Drago mi je, da su ti ove fotke ok. I meni nisu loše, pa sam ih zbog toga stavila na taj blog. ;) Ali još uvije želim uhvatiti i neku kompoziciju sa makom.

    OdgovoriIzbriši