ponedeljek, 27. september 2010

Šanti - kosmata lepotica

Tole je Šanti. Spoznala sem jo že pred časom na Stolu. Saj se verjetno spomnite moje objave, ko sem se pohvalila, da sem osvojila svoj prvi dvotisočak - Stol.

Šanti je prišla na Stol v družbi svojih lastnikov (prijaznega gospoda in gospe) ter njihovih prijateljev, ki so s sabo imeli še enega psa, Šantinega najboljšega prijatelja. Ta se na žalost ni tako lepo nastavljal fotoaparatu, tako da njega v tej objavi ne bom predstavila.

Kot sem napisala že v naslovu objave, je Šanti prava kosmata lepotica. Lastniki so mi povedali, da je švicarska bela ovčarka. Je snežno bela in zelo kosmata. Ima čudovit kosmat rep in prekrasno mehko dlako. Name je naredila tak vtis s svojo lepoto, da če bi kdaj imela željo po psu, bi bila ta pasma sigurno ena izmed tistih, ki bi prišle v ožji izbor.
Za konec pa še en zapeljiv pogled:

3 komentarji: