sreda, 20. oktober 2010

Sončni vzhod

Verjetno ste v objavi, ki sem jo objavila o Sečoveljskih solinah opazili, da so posnetki nastali pred sončnim vzhodom in po njem, samih posnetkov sončnega vzhoda pa ni bilo nikjer. To sem naredila namerno, ker sem želela posnetkom sončnega vzhoda posvetiti svojo, posebno, samostojno objavo. In to je zdaj to! :D

Kje in kdaj so posnetki nastali ne bom pisala, ker to že veste.

Napisala bi rada samo to, da se ne morem odločit ali so mi lepši posnetki sončnega vzhoda ali sončnega zahoda. Če sem zelo iskrena, sama prav velike razlike ne vidim. Če ne bi za vsak posnetek zelo dobro vedela kako in kdaj je nastal, iz same fotografije ne bi mogla razbrati ali je na posnetku vzhajanje ali zahajanje sonca.

Še enkrat bi rada povedala, da sem navdušena nad rezultatom moje prve zgodnje jutranje avanture in da bom to sigurno še večkrat ponovila. Mogoče že ta vikend, če bo vreme temu dopuščalo. Kar pa ni prav verjetno glede na trenutno vremensko napoved.

Zdaj pa dovolj pisanja in preidimo k fotografijam:

6 komentarjev:

  1. Mislim, da mi je prva najbolj všeć. Vse je nekako na pravem mestu.
    So pa izredno romantične :))))
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. A., je razlika, je...poglej svoje slike sončnega zahoda in smer sončnih žarkov in primerjaj s temi. Res pa je, da je oboje čudovito. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vsem za komentarje.

    HRANDICA - tud men je od vseh prva najlepša in zgleda da je na njej res vse na pravem mestu.

    Beti - veš, da sem si res natančno ogledala razlike in imaš prav, smer sončnih žarkov se razlikuje. No, pa spet vem nekaj več. Sem vesela, če se vsak dan kaj novega naučim. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe! Zadnja najbolj, bi pa še bolj diagonalo...:))

    OdgovoriIzbriši