torek, 26. julij 2011

Sončna Ljubljana

Tele fotke so nastale prejšnji teden, ko je bila Ljubljana še vsa obsijana s soncem. V najprijetnejši družbi kot se le da, sem sedela v DaBuDi (azijska restavracija, ki se nahaja v Ljubljani na Šubičevi). Sama restavracija me je glede na ponudbo, ki so jo imeli pred časom precej razočarala. Zdaj bo trajalo precej časa, da se bom spet vrnila tja, če se sploh še bom. No pa to ni glavni namen moje objave, zato bom o tem kar takoj končala.

Torej, ko sem v najprijetnejši družbi sedela na vrtu omenjene restavracije, na enega pomembnejših dni v letu, pa to ni bil nikogaršnji rojstni dan, se je pred mano odpiral prečudovit pogled na naslednjo kompozicijo:
Pri celotni kompoziciji na nebu manjka le kakšen oblak. :-) Ker pa so se še istega dne pojavili na nebu in poskrbeli za trenutno vreme in mrzle temperature v Sloveniji, naj bodo slikce brez oblačka, take najbolj kičaste. :-)))

Uživajte kljub mrazu. Jaz vas še vedno pozdravljam iz prijetno vročega Kuvajta. Trenutna temperatura je 48 stopinj celzija. Ne, prav nič nas ne zebe. :-D

3 komentarji:

  1. a 48, foušna, prns pa oblački in vetrič in hladi, in na da poldolgih rokvih, pa tudi kakšne nogaice glih ne bi bile odveč (za ženske mislim).
    a Kuvajt, lepo in drugačno, verjetno ga nikdar ne bom videla, no ja na zemljevidu še še..... ti pa uživaj še za tiste ki smo pred PC in gledamo te tvoje čudovite slike... pa sonček povleci za seboj v SLO.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdaj greva na kavo? V objavi ti zmeri uspe napisati kaj kar zdraži moj firbec. Res me zanima zakaj je bil ta tan tako zelo poseben. Mogoče pa vem ...

    OdgovoriIzbriši
  3. @Stella: Ja, res je blo v Kuvajtu precej vroče. Še dobr, da sem uspela ujet sonček in ga vsaj za par dni pripeljat tud v Slovenijo. ;-) Naj te potolažim, da Kuvajt ni nič posebnega. Verjela ali ne, ampak še niti ena fotka ni nastala dol. Malo tudi zato, ker sem dol vedno službeno, pa ni časa za kakšno pohajanje. Sicer pa pri takšni vročini to tud ne bi blo kakšen užitek.

    @Tanja: Ha, ha, ha. Namen moje malo bolj skrivnostne objave je očitno obrodil sadove. ;-)

    OdgovoriIzbriši