sreda, 3. avgust 2011

Lokvanji

Verjetno ste že na prejšnji objavi videli, da se na nekaterih delih Blejskega jezera nahajajo lokvanji. Te zanimive vodne rastline so mi že od nekdaj zelo všeč. Tokrat pa je bilo prvič, da sem se z njimi srečala iz oči v oči skozi objektiv.

No ker žal ne rastejo čisto blizu obale, prav daleč pa tudi ne. In ker v nedeljo nisem bila primerno oblečena, da bi skočila bliže k cvetovom v vodo. Sem izkoristila to kar mi je v tistem trenutku bilo ponujeno:
- zoom na malem fotoaparatu do konca,
- stopila sem čisto na rob betonske obale in se prepustila U. močnim rokam, da sem se s celim telesom nagnila čim bliže najbližjim cvetovom.

Uspelo je tole:
Želim pa si, da bom enkrat v prihodnosti imela še lepše možnosti za slikanje, tudi od bliže, da bodo nastale res kakšne fantastične fotke.

Sončen in vroč pozdrav do naslednjič!

6 komentarjev:

  1. Iz oči v oči z lokvanjem!? Huh, še jaz bom notri skočil pa da vidim te učke. Če se je tebi splačalo potem se bo tudi meni. :))))))
    lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni posnetki! U. te je dobro držal.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Lucis: Ha, ha, ha, no saj nisem čist dobesedno mislna to iz oči v oči. Se mi je tisti trenutek tako napisalo. ;-)

    @Beti: U. je očitno dovolj močan, zaupam pa mu tud dovolj, da sem se mu pustila tako držati. :-D

    @Maja: Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot vodno polje zelenih listov in belih cvetov. Čudovito si jih ujela.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love water lilies, especially the first picture speaks to me very much.

    Greetings, Helma

    OdgovoriIzbriši