torek, 20. julij 2010

Moskva še enkrat

Če pa zadnjič, pa še ne vem. Obeta se mi še kak teden ali dva, čeprav še niso potrjeni. No pa nič hudega. Kot sem napisala že v prejšnji objavi, je bilo na mojem zadnjem službenem obisku časa tudi za malo turizma. Ogled Moskovske univerze ni bil edino turistično pohajkovanje.

V planu je bil ogled Moskve iz reke Moskva, po kateri se je možno peljati s turistično ladjo, kar zelo priporočajo po raznih spletnih straneh. Žal pa te ladje začnejo delovati šele po 12. uri, kar pa je bilo za naju s sodelavcem čisto prepozno, saj sva se ob 13h že morala začeti vračati proti hotelu po prtljago potem pa proti letališču. Glede na velikost Moskve si lahko predstavljate, koliko časa traja pot do letališča. Ah, pa vas ne bom s tem obremenjevala. Kar se mora, ni težko. Sploh če to pomeni pot nazaj domov. :)

Točno kaj vse sva si s sodelavcem ogledala vam ne bom napisala, ker za vse stvari niti ne vem kako se imenujejo. Zato naj vam le pokažem kakšne fotografije so nastale:














Vroče pa ni bilo le nam, ampak tudi golobom, ki so se takole hladili:



Ne boste verjeli, sredi mesta imajo tudi skakalnico, sedežnico, smučišče in seveda ratrake:




Tole pa niso več neke znamenite stavbe, so pa drugi zanimivi utrinki, ki sem jih videla oz. doživela:


5 komentarjev:

  1. Odlične in zanimive fotke!
    lp, igor

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo prikazano potovanje. V spominu je verjetno še več lepega... in prav spomin je pravi fotoaparat - slik nikoli ne pozabiš. :)

    l.P.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Igor, lepo pozdravljen in dobrodošel na mojem blogu. Hvala za zelo spodbuden komentar. Se trudim, včasih mi uspe, drugič spet ne. Takrat seveda objave ni. ;-)

    Maja, fuuul hvala tudi tebi za komentar. Se strinjam s tabo, da je spomin najboljši fotoaparat, je pa res, da včasih potrebujemo neko fotografijo, da potegnemo iz spomina tudi tiste, ki smo jih posneli z očmi in seveda zelo dobro shranili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi kar tu zapisal za vse tri objave Moskve:
    Odlične fotografije, lep prikaz utripa Moskve.
    Čestitke!
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  5. Marjan, hvala, hvala, hvala za komentar. Mislim, da bo kmalu spet priložnost za kak utrip iz Moskve. Projekt se še ni zaključil. :)

    OdgovoriIzbriši