sreda, 28. julij 2010

Tik pred nevihto

Nebo je že zelo črno, ampak kopalce to nič ne moti, ker tukaj še ne dežuje:
Plovila pa vseeno hitijo vsako v svoj pristan:
In še čisto zadnji posnetek preden začne deževati. V ozadju se že vidi, kako pada:

4 komentarji:

  1. Komparec, dobrodošel na moje blogu in hvala za komentar. Tudi meni je bila zadnja najbolj všeč, ker se resnično vidi, kako črno je že bilo nebo in da je v ozadju že deževalo. Za las smo ušli kapljicam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se je kopati v dežju. Tudi meni je najbolj všeč zadnja fotka. Tudi postavitev je lepa, da ne govorim o oblaku, ki je mega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Irena hvala za komentar. Tisti dan je blo vse super. Cel dan je bla svetloba prekrasna. Za nagrado sem pa dobila pol še tele nevihtne oblake. :D Sem bla očitno dovolj pridna. ;)

    OdgovoriIzbriši