torek, 27. julij 2010

Piran - na čudovit sobotni dan

Ta čudovit sobotni dan je bila sobota 24.7.2010. Sicer ena čisto običajna sobota, ki se je na Gorenjskem pričela v dežju, pa vendar se je v vsej vznemirjenosti spremenila v krasen sonček dan na obali v najlepšem slovenskem obalnem mestu Piran, ki mi je že od nekdaj pri srcu. Zdi se mi nekaj čisto posebnega. Mesto z dušo, ki me vedno prevzame.

Tokrat me je prevzel še posebej. Doživela sem ga na čisto poseben način. Uživala sem v vsakem trenutku. Med njimi pa je bilo kar nekaj tudi izkoriščenih za fotografijo, ker se mi zdi, da je bila v soboto v Piranu prav posebno lepa svetloba in so fotke polne čudovitih barv:











V Piranu se vedno najde tudi kakšen poseben detajl:



Ob pomol je privezanih ogromno plovil, nekatera so lepo ohranjena v malo starejšem stilu, kot na primer tale primerek:


Vedno občudujem terase na vrhu streh, od koder mora biti super razgled nad celim mestom:


Na trgu pa sem naleta na sejem starin - zanimivo za videt:


Toliko iz samega Pirana. K sreči se ta čudovit dan ni končal z obiskom Pirana, ampak se je nadaljeval tudi zvečer v Simonovem zalivu na koncertu Parnega valjka. Od koder pa žal nimam nič foto materiala, ker se za enkrat še ne upam preskusiti v koncertni fotografiji. Mogoče kdaj drugič, iz kakšnega drugega koncerta. ;-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar