nedelja, 11. julij 2010

Velden am Wörthersee

Ali po slovensko kraj Vrba ob Vrbskem jezeru (http://www.velden.co.at/). Tam sem bila prejšnjo nedeljo, ko je bilo resnično prekrasno, vroče vreme. Isti dan je ob Vrbskem jezeru potekal baje najtežji triatlon v Evropi imenovan Ironman. Več o dogodku si lahko preberete na spletni strani: http://ironman.com/. Pa da ne bo pomote, da sem se ga slučajno udeležila. :-) Udeležil pa se ga je moje prijatelj R., za katerega sem seveda navijala. Dosegel je odločno uvrstitev, s katero je bil zelo zadovoljen tudi sam. Bravo R.!

No, moj namen obiska Vrbskega jezera je bil izključno uživati in narediti kakšen zanimiv foto posnetek. Oboje mi je kar dobro uspelo, saj sem čas preživela v prijetni družbi. En del uživanje je bilo tudi vožnja z električnim čolničkom, ki pa so jo prekinili črni nevihtni oblaki. Tako da smo silom prilike morali vožnjo predčasno zaključiti in se umakniti pred hudim nalivom pod streho, seveda na eno kavico (spet uživanje). Pa nič zato, dan je bil vseeno lep in zanimiv. Zaključila sem ga z vožnjo čez Jezersko nazaj proti domu. Tako je tudi na Jezerskem nastalo nekaj malega posnetkov.

No pa dovolj nakladanja in pisanja, še malo foto materiala, ki je glavni namen tega bloga.

Vrbsko jezero:








Jezersko:



Pa še ena slikca, ki je nastala istega dne in je za mojo dušo:

5 komentarjev:

  1. Kje pa je slikca zmagovitega R.? Če je to tisti R., ki ga poznam že zelo dolgo in če bere ta blog; ČESTITKE!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za zmagovalca R.-ja sem navijala v mislih od daleč, ker je večina triatlona potekala na kontra strani Vrbskega jezera. Ja, je pa to tisti R. ki ga poznava obe že zelo zelo dolgo časa. Nisem pa sigurna, da bere ta blog. Mogoče pa kaj nanj klikne iz FB (facebook-a). :-)

    Aja pa hvala za komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite posnetke si naredila. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe slikce, dobro si ujela poletni utrip.

    OdgovoriIzbriši
  5. Irena in Ivan, hvala za komentarje. Sem jih zelo vesela. Ja, je bilo nekaj časa zelo vroče in poletno, pol pa se je naenkrat pooblačilo in se je usula, no ja spet čist taprava poletna nevihta. Ja res je blo čist poletno. ;-)

    OdgovoriIzbriši