ponedeljek, 16. januar 2012

Broška

Tale čudovita stvaritev je ponovno delo pridnih in nadvse ustvarjalnih rok moje drage prijateljice T. Tudi te fotografije so nastale po naročilu. Ker mi je takoj ob prejemu naročila primanjkovalo idej, je trajalo kar nekaj časa, da sem zbrala voljo in pobrskala doma za primernimi rekviziti, ki bi izdelku dodali nekaj svojevrstnega. Saj se glavno sporočilo naročila glasi: glej da fotke ne bodo dolgočasne, ne maram takšnih, kjer je prikazan samo izdelek. Okusi so k sreči različni.

Fotke so nastajale včeraj popoldan na balkonu na naravni svetlobi. Temu sicer botrujejo dolge sence, ampak mene in naročnice prav nič ne motijo.

Da bi naročilo končno izpolnila, sem obrnila stanovanje na glavo in poiskala nekaj primernih rekvizitov. Zadnjič pa prav zaradi namena takšnih naročil s strani T. v Lidlu kupila dva paketa barvastih papirjev, da jih sedaj lahko uporabnim za ozadje. Žal so papirji le A4 format, ampak za prvo silo je šlo tudi z njimi. Fotke so namenjene objavi v spletni trgovini Tanya's Handmade Treasures, kjer bo izdelek kmalu na voljo za nakup. Zato punce, le v nizki start in počakajte na objavo. ;-)

No pa da ne nakladam več, tole je uspelo:
Do naslednjič, ki bo upam, zelo kmalu, saj je materiala za objavo kar nekaj, naj bo tole dovolj. Uživajte v sončku.

1 komentar:

  1. Pri izbiri dodatkov bodi previdna. Le ti ne smejo biti "močnejši" od predmeta fotografiranja. Drugače vlečejo pogled v napačno smer. :)
    Drugače, v dolgih sencah ni nič narobe. LP L

    OdgovoriIzbriši