petek, 20. januar 2012

Polepšana pisarna

Končno sem iz stene snela lanski koledar. Celo leto mi je steno v pisarni krasil Justov koledar, ki je vsak mesec predstavljal prekrasno idejo raznih gospodinjskih aparatov, ki so jih sestavili iz samih naravnih stvari: sadja, zelenjave, cvetov rož, ...

Slike iz koledarja so mi res pri srcu, zato sem se odločila, da koledarja ne bom vrgla stran. Iz koledarja sem izrezala vseh 12 slik in jih nalepila na steno svoje pisarne. Barve na teh slikah in same slike so tako vesele in simpatične, da je vse skupaj prav polepšale mojo pisarno.

Takole nekako to zgleda:
Pa še nekaj slikc od blizu:
Kar je pa še najlepše, se na dnu vsake slike nahaja izrek. Vsi izreki so pozitivni, da še dodatno pisarno polnijo s pozitivno energijo. Tole je en primerček:
Se že veselim preživljanja ponedeljkove, torkove, sredine, četrtkove in petkove službe v tako polepšani pisarni. Kar je še posebej fajn, je pa to, da bom naslednji cel teden v Sloveniji, brez službenega potepanja po svetu.

Pozdravček do prihodnjič! Zdaj pa šibam uživat vikend!

2 komentarja:

  1. A to pomeni, da greva v četretk na kavo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaa, greva. Z največjim veseljem. Se dobiva na standardnem mestu ob standardnem času. Že komej čakam! :*

    OdgovoriIzbriši