torek, 17. januar 2012

Svetilnika

Bil je čudovit sončen dan, prvi dan letošnjega leta. Ker smo preskok v novo leto pričakali doma v prijetni družbi prijateljice J. in se dokaj kmalu odpravili spat, smo lahko tisti čudoviti novoletni dan preživeli na obali. Seveda v Piranu, kamor me pot zanese večkrat, da ne rečem vedno, ko se odpravim na Slovensko obalo. Je mestece, ki mi je pač pri srcu.

Ker sem že mnogo krat objavila fotke od tam, sem se tokrat prav trudila poiskati motive, ki jih do sedaj nisem prav pogostokrat ujela v objektiv, pa čeprav so le ti še vedno zelo znani in mnogokrat ujeti v fotografske objektive.

Tokrat se predstavljata rdeč in zelen svetilnik:
Dan je bil res čudovit in zelo sem vesela, da smo ga preživeli na toplem sončku na naši prelepi obali. Vsi, ki smo se tisti dan znašli v Piranu, smo se na prijetnem sončku martinčkali. Na sončku v zavetrju, se je dalo popiti kavico celo brez bunde ali plašča.

Bil je enkratno preživet dan, pa še J. sva s tem naredila eno samo veselje. Upam, da naju J. spet kmalu obišče.

Uživajte na sončku, čeprav so temperature bolj mrzle. Pozdravček!

2 komentarja:

  1. Lepe lepe in lepe!

    Piran je tudi moje mesto!
    Jaz ponavadi naletim na pomol poln ribiških pripomočkov in nikakor ne dobim tistega, da bi ga zaškljocala... .

    OdgovoriIzbriši