petek, 26. november 2010

Domača vinoteka

Tole so moje velike skrite želje, ki si jih v stanovanju žal ne morem privoščiti (razen manjšega vinskega stojala, ki je postavljen v dnevni sobi in iz katerega je vino potrebno čimprej popiti). V kolikor pa nama bo sreča kdaj naklonjena, da bova imela svojo hiško, v kar seveda močno dvomim, bo upam le-ta tako velika, da bova lahko en prostor posvetila vinoteki.

Tale konkretno se nahaja v Brebovnici pri I. in M.. Ona dva sta lastnika buč in prelepe mačke, o katerih sem pisala v preteklih objavah. Aja, pa tudi okno iz ene zadnjih objav je iz njune prekrasne, skoraj da pravljične hišice, ki se nahaja na prelepem kraju v Dolini miru.

Ne samo, da je vinoteka zelo lepo urejena, moram priznati, da je tudi zelo lepo založena. Tisti dan na obisku, sem imela to čast, da sem poskusila kar nekaj tistega kar se v tej krasni vinoteki nahaja. Vse je bilo zelo okusno. Problem je le to, da se Brebovnica nahaja daleč od najinega doma, v katerega se je na koncu koncev potrebno varno pripeljati. :) K sreči na poti nazaj domov ni bilo nobenih motečih elementov (takšnih v modrih uniformah), pa tudi drugih nevarnosti ne, tako da sva z U. prišla domov srečno, predvsem pa varno in brez poškodb.
Vse slikce žal niso najboljše kvalitete, nekdo (ti, ti Andzica) je namreč prestavil ostrenje na objektivu na ročno, česar nisem takoj opazila, pa kakšni od njih zato manjka malo ostrine. V glavnem pa se vidi tisto, kar sem želela s to objavo pokazati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar