ponedeljek, 15. november 2010

Martinovanje

Letos sem prvič tudi sama pripravljala martinovo pojedino. Bilo je v petek zvečer, ko sva z U. na obisk povabila zelo simpatičen in prijeten par (U. dobrega prijatelja in njegovo ženo). Večer je bil zelo umirjen, ob svečkah, dobri hrani, mlademu vinčku in seveda v odlični družbi.

Kaj smo jedli? To kar se za martinovo spodobi. No, mogoče predjed ni bila preveč v stilu. Zelo dobro pa se je vidi iz spodnjih fotografij. Glavna jed pa je bila zelo martinova: namesto račke oz. goske smo imeli piščanca, poleg pa seveda mlince in dušeno rdeče zelje. Še zdaj se mi cedijo sline, ko samo pomislim na tako dobro hrano. Njami!
Na koncu seveda ni manjkala niti sladica, ki mogoče spet ni bila čisto v martinovem stilu, smo pa se posladkali z odličnimi kremnimi rezinami. Jaz jih obožujem.

3 komentarji:

  1. Hej!!!! Jaz hujšam, ti pa mi take slikice kažeš!!
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fletna reportaža, se mi kar "sline" cedijo. B-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, Maja kaj boš hujšala, ko pa je bil Sv. Martin, pa še veseli december je pred vrati. ;)

    Peter, tud men se sline cedijo k samo pomislim na vse kar sva z U. takrat pripravila. Če pa pogledam slikce, pa sline sploh ne zaustavim. :D

    OdgovoriIzbriši