torek, 16. november 2010

Mica maca

Tole je ena čudovita, krasna, prelepa mačka, pasme Maine Coon ali po naše ameriška gozdna mačka. Maine Coon je ena najstarejših naravnih pasem v Severni Ameriki. Z izvorom te velike mačke, ki je med drugim v ZDA "uradna mačka zvezne države Maine", so povezane mnoge zanimive legende. Najbolj razširjeni mit pravi, da je pasma nastala s križanjem domače mačke in rakuna, vendar je kaj takšnega popolnoma nemogoče. Vseeno je zaradi svojega izgleda in tega mita pasma dobila ime maine (po državi izvora) coon (po rakunu). (vir: http://macji-svet.org/maine.html).

Mačka je družinski član ene zelo prijetne družine, ki šteje 6 družinskih članov (2 starša in 4 otrok) ter celega živalskega vrta. Pri njih se najde precej različnih in zanimivih živali. Tale mačka ne samo da je lepa oz. prava krasotica, zna tudi super pozirat, kar sem seveda s pridom izkoristila.

Spoznala sem jo v nedeljo in upam, da jo še kdaj vidim. Čeprav sem na mačke alergična, ne morem, da jih ne bi malo pocrkljala. Rezultat vsega skupaj pa je napad smrkanja in kihanja. Vendar se izplača, sploh če je rezultat potem še cel foto session. :D
Muca ima seveda tudi svoje ime, ki pa sem ga žal pozabila. Mogoče ga objavim kdaj v prihodnosti, ko si bodo moje sive celice uspele zapomniti njeno ime. ;-)

6 komentarjev:

  1. Krasna muca.
    Ampak, če lahko pripomnim: Preveč si jo s fleshem direkt ...
    L.p.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna Main Coon-ka, ni kaj. Ampak.... se upaš dokazati in fotografirati najbolj živahne in "najlepše mačke"? Pa še manj dlak imajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za komentar.

    Maja: slikala sem v prostoru, pa je bil flesh skorajda obvezen, ker nimam prav nekih profesionalnih objektivov. Ker maca ni bila ravno pripravljena čakat, da jaz pripravim vso svojo opremo, sem uporabila kar osnovi flesh fotoaparata. Drugič pa bom vsekakor pozornejša na to in se lotila zadeve drugače. ;)

    Beti: Izziv z veseljem sprejmem. Čeprav uspeha ne zagotavljam v naprej. Mogoče pa bo vseeno uspela kakšna lepa fotka. ;) Se pa strinjam, da so te mačke, najlepše na svetu. Zelo jih pogrešam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kera pozerka ta mačketina. Slikce pa so prav všečne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tani hvala tud tebi za komentar. Ja, mačka je res pozerka in prava lepotica, tud flesh-a se ni prestrašila. Se mi zdi, da ji je blo bliskanje še posebej zanimivo.

    OdgovoriIzbriši