sreda, 24. november 2010

Kruja

Spet se oglašam iz Albanije, kjer sem službeno že drugi teden. Kljub temu, da je glavni namen mojih poti v Albanijo poslovni, se včasih najde čas tudi za kak bolj osebni, turistični izlet. Tako se je zgodilo tudi prejšnji teden v torek, ko je bil tukaj praznik, jaz pa sem prišla dol že v ponedeljek, saj so mi pozabili povedat, da je v torek praznik. :)

Se pač zgodi in dan je potrebno čim bolje izkoristiti. Vseeno sem del dneva izkoristila za priprave na službene aktivnosti prihajajočih dni, del dneva pa sva z M. izkoristili za ogled Kruje. Kruja je sicer kar precej veliko mesto, ki se ga del razteza v dolini, drugi del pa je na hribu. Tisti bolj zanimivi del je na hribu. Več o sami Kruji si lahko preberete tukaj: http://www.albanian.com/main/countries/albania/kruja/index.html. Sicer pa je del Kruje zelo tradicionalen. Tam se nahaja par malih uličic, ki so me na prvi pogled spomnile na Sarajevsko Baščaršijo. Uličice polne malih trgovinic v kateri v večji meri prodajajo njihove tradicionalne izdelke. Večina jih je kot spominkov.

Ker sem ženska, sem seveda v teh simpatičnih trgovinicah zapravila nekaj denarja. Kupila sem dve krasni skledi iz oljčnega lesa, ki jih bom podarila. Sem pa tudi sebe obdarila s krasnim filigran nakitom (prstan, uhani in verižica z obeskom). Človek se mora kdaj pa kdaj tudi malo pocrkljati. :) Ženske se boste tukaj zagotovo strinjale z mano. Verjetno pa se boste strinjali tudi moški, sam tega ne boste na glas priznali. ;)

Po shopingu, sva si z M. ogledali še grad, ki pa je baje zunaj precej bolj zanimiv kot notri, pa še zaprt je bil, zaradi tako pomembnega praznika. Bil je namreč bajram. Isto se nama je zgodilo z muzejem, ki ga je nujno videti. Torej ostaja priložnost za vrnitev v Krujo in ogled muzeja in grad. Upam, da bo takšna priložnost kmalu.

Dan je tako minil hitro in zelo zanimivo. Hvala M. za družbo in vse kar mi že dva tedna nudiš v Tirani. Čas s tabo mineva veliko hitreje in zabavneje.
Pozno popoldan, sva se zapeljali še do obale (v Durres oz. po naše Drač), kjer sva si privoščili odlično kosilo sestavljeno iz samih morskih dobrot (školjke, rakci, ribice, ...).

2 komentarja:

  1. Uuu, ful lepo! Po slikcah sodeč Kruja res spominja na Baščaršijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre fotke! Očitno rada potuješ! Super!!

    OdgovoriIzbriši