ponedeljek, 21. junij 2010

4. Srednjeveški dnevi na Blejskem gradu

Potekali so že pred dobrimi 14 dnevi. Ampak žal do danes ni bilo časa, da bi naredila objavo, čeprav za samo objavo človek res ne potrebuje veliko časa. Je pa na predstavi nastalo precejšnje število posnetkov, za katerega pa si je potrebno vzeti čas in izmed njih izbrati tiste najboljše.

Povabilo na predstavo sem dobila od svojega bratranca B., ki se z srednjeveškimi boji in plesi ukvarja že zadnjih nekaj let. Ker si do takrat še nisem ogledala nobene njihove predstave, sem se odločila za ogled predstave v sklopu 4. Srednjeveških dnevov na Blejskem gradu. Več o uradni predstavitvi dogodka si lahko preberete na povezavi: http://www.blejski-grad.si/default.asp?id=15&nid=32.

Letošnja prireditev je zajemala več različnih viteških in srednjeveških skupin: domačih in tujih. Najbolj gosposki so bili seveda vitezi in gospe domače viteške skupine: Gledališka skupina viteza Gašperja Lambergarja, katerega člani so tudi moj bratranec B., njegova žena Z. in najmlajši sin L. Njihov nastop si na Blejskem gradu lahko ogledate vsak vikend. Priporočam ogled.

Zdaj pa še nekaj foto materiala iz samega dogodka:









Po zaključenih bojih pa še malo srednjeveških plesov, ki so za žensko dušo veliko bolj prijetni za oko:






Čisto za konec pa še požiralec ognja:


2 komentarja:

  1. Lepo prikazan srednjeveški dogodek.
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  2. Marjan, hvala za komentar. Je mal dlje trajal na moje odziv. Sem ta teden dopustovala, mal uživanja na morju, brez interneta. S sabo sem sicer imela kompletno foto opremo, ampak nisem naredila niti posnetka. Nekak ni bilo pravega navdiha.

    OdgovoriIzbriši