ponedeljek, 12. december 2011

Angeli

V petek 9.12.2011 sem se udeležila otvoritve slikarske razstave "Angelov", ki so ponovno delo Mi Vi Art likovnega društva in slikarskega ateljeja Unikatne sanjalnice. Že sam naslov razstave govori o angelih. Na vseh slikah se torej nahaja angel, kot ga vidi in si ga predstavlja vsak od posameznih umetnikov in umetnic.

Slike so razstavljene v Galeriji Kolodvor, Pešnica 2, Sp.Besnica. Če si želelte ogledati razstavo le pokličite na tel: Karel 040/221- 952 ali Renata 040/187-149. Razstava bo na ogled do konca meseca decembra 2011.

O razstavi lahko rečem samo to, da si jo je vredno ogledati. Vsaka slika izžareva prav posebno energijo. In če sami še niste našli svojega angela, sem prepričana, da ga boste našli tukaj.

Nekaj foto utrinkov iz otvoritve. Mogoče vas prepričajo, da si razstavo ogledate v živo:
  
  
 
Razstava je vredna ogleda tudi iz razloga, ker je galerija nekaj posebnega. To je hiša, ki je narejena z dušo.

Pozdravček do naslednjič. Želim vam, da čimprej tudi sami najdete svojega angela.

4 komentarji:

  1. Zelo zelo zanimiva.
    Sama sem ljubiteljica abstraktnosti in bi izbrala med angleli kar nekaj angelov..
    Izredno zanimive dimenzije slik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna reportaža,iskrena HVALA:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj časa me ni bilo naokoli, pa vidim da sem veliko zamudila. No lahko povem še vse za nazaj da so fotke odlične.Teli angelčki pa res lepi, zanimivi, drugačni.
    In hvala :)))

    OdgovoriIzbriši