ponedeljek, 9. januar 2012

Pogrešam zimo ...

... tisto pravo, zasneženo, kot je prikazana na tem kolažu fotk preteklih zim:
Upam, da nas bo sneg kmalu razveselil. Saj vem, da si ga marsikdo v nižinah ne želi. Vam pa povem, da ga tudi  malo više ni ravno na pretek. V nedeljo smo bili na Pokljuki, kjer smo se sankali. Za sankanje je bilo snega sicer dovolj in vsi smo na snegu neznansko uživali. Ga pa je premalo, da bi uredili smučišče na Rudnem polju. Tudi za tisto pravo zimsko idilo ga je premalo. Manjkal mi je sneg na drevesih.

No, držim pesti, da bo snega kmalu toliko, da si napolnim svoje hrepenenje po njem in da mi uspe naredit ponovno kakšno lepo zimsko fotografijo.

Pozdravček do naslednjič. Takrat pa upam, da s kakšno svežo fotografijo, ne samo s tistimi iz arhiva. ;-)

2 komentarja:

  1. Arhiv imaš zelo bogat. Iz slik je prava zima res blizu. Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Andreja!
    Zakaj skrivaš take fotke?
    Všeč mi je, da bela ne tolče na modro,
    Morda, nisem čisto prepričan, pa vendar se mi
    zdi na kozolcu bela malo prežgana(tisti rob slemena).
    Saj pravim morda, osebno me ne moti.
    Lepo si pričarala zimsko idilo.
    Veliko dobre svetlobe v letošnji zimi ti želim.
    Fotke pa full kul...
    Čestitam
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši