četrtek, 6. maj 2010

Hibiskus

Tole je cvetlica, ki mi je nadvse všeč in dobila sem jo za vselitveno darilo v novo stanovanje od moje drage sodelavke T. Prve cvetove sem seveda zamudila, saj vsak cvet zdrži le 2 dni, jaz pa sem bila takrat na službeni poti. Rožica mi odlično uspeva in pripravlja ogromno popkov, kar pomeni, da bo še veliko cvetov. Tole pa je eden od tistih, ki sem jih uspela uloviti:





Še enkrat: hvala T. za prečudovito darilo, ki me bo spominjalo nate in me s svojimi cvetovi razveseljevalo še dolga leta, saj bom zanjo zelo lepo skrbela. Obljubim!

4 komentarji:

  1. Sem tudi jaz vesela, da se ti rožica dopade. Fotke so čudovite in se veselim naslednjih!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa serija hibiskusa.
    Pogrešam malo več ostrine.
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  3. Obema hvala za komentarje. Predvsem pa sem vesela tudi kakšne kritike, ki me bo spodbudila k temu, da uspem narediti še boljše fotke. No, da ne bo pomote, tudi pohvale mi zelo prijajo. :)

    Če sem iskrena sem že sama pogrešala malo več ostrine. Bom v kratkem ponovila serijo, pa da vidimo, če mi uspe kaj bolje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč so mi barve. No, za ponovitev bo pa še priložnosti, ker ima toliko popkov. Poskušaj še kakšen popek posneti, pa kakšno varianto s kapljicami...

    OdgovoriIzbriši