petek, 4. februar 2011

Orgle

Notranjost cerkva je v veliki meri precej zanimiv ambient za fotografiranje, čeprav pa ponavadi svetloba ni najbolj idealna in se je za dobro fotografijo potrebno malce bolj potrudit.

Okoli novega leta me je pot zanesla na Bled in ravno mimo Blejske cerkve. Ker je to čas jaslic, sem zavila v samo cerkev in si ogledala jasli. Res je, da sem naredila par kar uspešnih posnetkov figuric jasli, pa žal zdaj ni več čas za takšno objavo. Mogoče pa bo konec leta priložnost, da uporabim katero od teh fotografij za objavo.

V cerkvah so mi vedno zanimive orgle. Večinoma so fascinantne, ogromne, prelepe. Tudi orgle v Blejski cerkvi so pritegnile mojo pozornost:
 Pa še sama zunanjost cerkve s prelepo modrino neba v ozadju:

3 komentarji:

  1. Škoda, da nisi prišla bližje orglam. Tam gori bi znalo biti kar nekaj zanimivih detajlov.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Čiste, globinske slike.
    Ja orgle bi bile zanimiv objekt fotografiranja.
    Ideja za naslednji izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za komentar. Ker zelo rada zahajam na Bled, vem da bo še velikokrat priložnost, da poslikam tud kakšen detajl teh orgel. :-)

    OdgovoriIzbriši