četrtek, 31. marec 2011

Koper

Slikce so nastale že vsaj 14 dni nazaj. Vreme sicer ni bilo ravno najlepše, pa vendar tako dobro, da smo lahko malce pohajkovali po starem delu mesta. Koper kot mesto se ponaša z zelo lepo urejenostjo. Očitno Koprski župan mestni denar precej vlaga v urejenost samega mesta.

O tistem delu mesta, kjer so nanizana vsa mogoče trgovska središča, ne bom komentirala. Očitno ima Koper zelo močen potrošniški potencial, ker toliko nakupovalnih središč na enem kupu, mislim, da nisem še videla v nobenem drugem slovenskem večjem mestu. Mogoče je še Celje organiziran na podoben način.

Kar pa se tiče promenade ob morju in samega strogega centra, pa bi lahko izrekla samo pohvale. Lepo urejeno. Vsaj meni zelo všečno.

Tole je ena serija fotk, ki so tisto soboto nastale:
Upam, da me pot spet kmalu zanese na obalo. Ta obmorska mesta name vedno naredijo poseben vtis.

Pozdravček do prihodnjič!

2 komentarja:

  1. Če imaš fotoaparat v rokah, ti je hitro jasno, da tudi v Sloveniji najdeš nepopisne lepote.Škoda za tiste, ki so samo mimoidoči in tega ne vidijo. Lepo si zajela vso arhitekturo.
    Pozdravček ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Se popolnoma strinjam s tabo. Odkar se bolj intenzivno ukvarjam s fotografijo, sem v Sloveniji našla že cel kup prekrasnih kotičkov in krajev.

    Da je Koper tako lep in zanimiv, pa sem ugotovila že pred leti, ko me je tja zaneslo povabilo na eno poroko, ki se dogaja na njihovem glavnem trgu, ki se še vedno imenuje Titov trg. Za moj okus, ena lepših lokacij za civilno poroko.

    OdgovoriIzbriši