sreda, 23. marec 2011

Tulipani

Rože so moja strast. Imam jih rada v vseh oblikah. Ko bom velika in ko bom imela svojo hišo in svoj vrt, bo le ta polen razno raznih rožic, ki bodo cvetele od zgodnje pomladi pa vse do pozne jeseni. :-) Ja, ja, saj sem se zbudila iz sanj.

Bom od zdaj naprej bolj realna. Torej vrnimo se nazaj k rožam, ki jih obožujem. Tokrat sem si dom polepšala s tulipani. Rumenimi.
Nekaj fotografij iz te serije je še na zalogi. Mogoče za katero od prihodnjih objav. :-)

Do naslednje objave, pa se imejte kar se da lepo in uživajte v sončku, pomladi, prijetnih temperaturah in čimbolj prijetni družbi.

6 komentarjev:

  1. JA, pomlad se pozna tudi po rožicah. Zimo imam rada, ampak nič nimam proti svežim pomladnim barva. Na tvojih slikah so že posebaj sveže!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, še sreča, da nam ni treba sanjati o rožicah. Bolj poceni so. Hišice pa ... ulala ... Poznam ta občutek.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, nič ne skrbi, jaz imam vrt, pa mi je bramor pojedel čebulnice, tako da si moram za popestritev pomladi prav tako priskrbeti narcise iz tržnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čutimo jo in prebujamo se navkljub temu, da nam napovedujejo beli odejico..
    Super serija pomladnih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za super komentarje. Takšni komentarji mi dajo še dodatno energijo za mojo strast. Kmalu spet kakšna nova objava. :*

    OdgovoriIzbriši