petek, 17. junij 2011

Veliki dan J&R

Zgodilo se je že več kot mesec dni nazaj. Bilo je lepo in nepozabno. Za njiju verjetno še veliko bolj nepozabno kot za vse nas, ki smo se kot povabljenci veselili njunega srečnega dogodka in jima zaželeli še veliko ljubezni, zdravja in sreče na njuni skupni poti.

Moja vloga je bila zgolj vloga povabljene. Pa sem s sabo vseeno vzela svoj fotoaparat. Zakaj pa ne, saj ga tako ali tako vlačim vedno in povsod s seboj. Kot samo naključni fotograf, z ženinom in nevesto nismo imeli namenskega foto shooting-a, kjer bi dejansko lahko poskrbeli za neke posebne scene, kompozicijo, dodatno luč, ... Vse fotografije so nastale naključno tekom dogodka. Nekatere med njimi so mi toliko všeč, da si jih celo upam objaviti. :-) Objava je seveda narejene v soglasju in z dovoljenjem J&R.

Pa dovolj pisanja, naj še fotke povejo svoje:
Za konec pa samo še kraja, kjer se je vse skupaj dogajalo:
J&R naj vama bo vse lepo, posejano predvsem z razumevanje, srečo in ljubeznijo. Da bosta z lahkoto premagala vse probleme in prepreke na vajini skupni poti.

Pozdravček do prihodnjič!

4 komentarji:

  1. Izvrstno si se izkazala.
    Poročna fotografija je ena zahtevnejših foto shooting-ov...
    Ni popravkov, trenutki se vrstijo, minute tečejo... vrteti čas nazaj ni mogoče... ponovitev ni.. potem pa še trema, vreme, druženje z vsemi ostalimi..
    ja ni kaj 3 x hura za tvoj trud.
    *
    ps.
    hvala za vse komentarje na mojem b.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Stella in @Lucis: hvala vama za komentarje! Kar ne morem verjet, da mi je uspelo prepričati tako dobre fotografe. Sem kar mal važna. :-p

    Sicer je serija fotografij iz poroke precej velika in na začetku, ko sem jih preletela sem bila zelo žalostna. Šele ko sem si jih ogledala že n-tič, sem ugotovila, da mogoče iz njih še kaj bo. No iz tistih meni najbolj všečnih je nastala tale objava in kot kaže glede na vajina komentarja, mogoče enkrat še nekaj bo iz mene. :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. o lepo lepo, zelo lepo :)) In čestitke mladoporočencema :)

    glede na tale tvoj zandji komentar skor dvomim da je res kar praviš, ker so tele slikce zelo lepe.Predvsem so naravne in tiste iz cerkve imajo dobro svetlobo! :)

    OdgovoriIzbriši