petek, 5. avgust 2011

Kavica

Omamno dišeča, prava turška kava, ki ti jo z vsem kar sodi poleg postrežejo v restavraciji sarajevskih jedi "Das ist Valter". Po besedah poznavalcev je to restavracija, kjer v Sloveniji strežejo najboljše sarajevske čevapčiče. Meni so zelo okusni.

Po odličnih čevapih pa seveda vedno paše omamno dišeča turška kavica:
Kot lahko vidite iz slike poleg kave postrežejo še sladkor v kockah, ki naj bi ga dali pod jezik in čez popili grenko kavico. No, meni je prava kava samo grenka, tako da se sladkorju odpovem, ravno tako kot tisti cigareti, ki jo postrežejo poleg. Zanimivo, postregli so z originalno "DRINO". :D Kljub temu, da sem strogo proti kajenju, se mi zdi postrežba vseeno simpatična.

No, v posodici poleg skodelice s kavo pa se skriva ratluk. Ravno tako turška zelo sladka sladica, ki se večinoma streže ob kavici.

Uživajte ob omamno dišeči in okusni kavici do naslednjič!

4 komentarji:

  1. ooo super, tale konpletek na točno tem prtu je pa prou lepo pogledat, sploh če si se prej še fino najedu najnajboljših čevapou in kajmaka :)))
    Prov diši mi iz fotkice tale kofetka, tud če je tkole pozna ura :)) lepo, lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. @Blanka: Priporočam obisk tele restavracije. Imajo tud v Ljubljani eno podružnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej hvala za namig... včasih ko bi in ko imaš željo pa ne veš kam in potem včasih zaradi tega propade želja po...
    Pladenček pa se spomnim iz enega potovanja po BIH, prav takšen je bil sam brez "palčke".

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lušten komplet! Če ga imaš doma, privabi lepe spomine na južne kraje.
    LP

    OdgovoriIzbriši