sobota, 10. april 2010

Jutranja rosa

Tale jutranja rosa sicer ni od danes zjutraj, saj nas danes na žalost ni prebudil sonček, ampak smo se zbudili v precej aprilsko oblačen dan. Sicer je pa april in je verjetno že prav, da imamo zdaj bolj žalostne dni, čeprav bi meni sonček zelo prijal. Verjamem, da bi tudi vam.

No pa gremo nazaj k jutranji rosi obsijani s soncem:


2 komentarja:

  1. Ja, res. Če ni dežja, je megla, če ni megle, je sneg, če je sonce, je pa treba delati. Vedno je nekaj. Drugi posnetek mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se popolnoma strinjam s tabo. In najbolj grozno je to, da ko le pride vikend, da bi se človek lahko naužil sonca, kot je bil recimo ta teden, pa je spet slabo vreme. Čeprav sem jaz sonce tega tedna pridno izkoristila. Vsak dan sem si privoščila vsaj 1 uro dolg sprehod po naravi. Tiste slikce iz prejšnje objave ("Lovska ...") so nastala na enem izmed teh sprehodov.

    Hvala za komentar. Me veseli, da ti je drugi posnetek všeč. Tudi meni je precej bolj všeč kot prvi, ampak sem se vseeno odločila da objavim oba.

    OdgovoriIzbriši