nedelja, 11. april 2010

Pomladno prebujanje


Ne glede na vremensko napoved, nas je na Gorenjskem danes sonček kar lepo grel in vabil v naravo. Ker je okoli mojega novega domovanja precej poti po naravi, ki jih je prijetno izkoristiti v sončnih dneh, sem se odpravila na doooolg sprehod po naravi. S sabo pa sem vzela mojega zvestega spremljevalca - fotoaparat. Ker sem bila namenjena narediti nekaj posnetkov predvsem s tematike, ki je vpisana v sam naslov te objave, sem bila prijetno presenečena, koliko različnih rastlinic lahko človek v naravi najde, če je le dovolj pozoren.







4 komentarji:

  1. Fajne, lepo si se potrudla. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala yvanmarn, za komentar in čestitke. Sem zelo vesela vsakega komentarja, če pa je pozitiven pa še bolj. ;-)

    To mi daje še več spodbude k fotografiji. Včasih mi le časa mal primanjkuje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo prebujanje. Upam, da bo še dolgo trajalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bo še trajalo, vse do jeseni. Ko bodo odcvetele spomladanske rožice, bodo pa ta poletne in pol tud ta jesenske začele cvetet. Mislim Irena, da nama še dolgo letos ne bo zmanjkalo fotomodelov. :)

    OdgovoriIzbriši