petek, 20. avgust 2010

Gozd

Tole sicer ni gozd v smislu dreves, ampak vasica Gozd nad Tržičem. Ta vasica se nahaja slabo urico peš od mojega doma. Do tja vodi prijetna, ne preveč strma pot, ki je zelo primerna za tiste dni, ko človek nima dovolj časa, da bi se resno odpravil v kakšen hrib, vseeno pa ga vleče, da bi šel malce v breg.

Najlepše pri tej poti je, da grem dejansko lahko direktno od doma, brez da bi se mi bilo potrebno kamorkoli peljat z avtom. Za vse, ki te vasice ne poznate. To je izhodiščna točka za razne planinske vrhove:
Med njimi je tudi izhodišče za na Kriško goro, ki je od vseh verjetno najbolj poznana in kjer odkar stanujem na Golniku še nisem bila. Ja, me je čist mal sram, ampak upam, da bom še letos to sramoto popravila in zlezla tud na Kriško goro in to od doma peš. ;-)

Na mojem zadnjem podvigu v Gozd (po domače Gojzd), so nastale tele fotke:
V koči v Gozdu pa se lahko za nagrado pocrkljate s tole slastno kremno rezino:
Njami! Res je slastna!

3 komentarji:

  1. Tole kremšnito bi pa tudi jaz. Glej, da me sabo vzameš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, ni videti tako grozno strmo, morda bi tudi jaz zmogla... Lepo prikazano.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za komentar.

    Tanja, z veseljem te naslednjič vzamem s sabo in te peljem na okusno kremšnito.

    Irena, tud ti greš lohk z nama, ker pot res ni grozno strma. ;-) Torej, vljudno vabljena.

    OdgovoriIzbriši