petek, 20. avgust 2010

Škofjeloški grad

Prejšnjo nedeljo zjutraj, ko je bilo ozračje sprano od dežja, me je pot zanesla v Škofjo Loko, ki je prekrasno srednjeveško mestece in me je že dlje časa mikalo, da bi ga poslikala. Tokrat sem v objektiv ujela le delček Loke, in sicer le grad in zelo zelo bližnjo okolico. Žal je bil neposredni dostop do gradu še zaprt, očitno je bilo še prezgodaj, pa ura ni bila tako zelo zgodnja. ;-) Pa vendar je v super svetlobi nastalo nekaj malega, meni všečnih fotografij:
Škofja Loka se bo sigurno še precejkrat znašla v mojem objektivu. Ker je resnično prekrasno malo mestece z ogromno čudovitih malih detajlov. Torej lep pozdravček do naslednjič. ;-)

4 komentarji:

  1. Res lepo. Sem dobila kar skomine, da bi šla še jaz malo pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obema hvala za komentarje. Irena le pejd v Škofjo Loko je zares vredna ogleda in kakšnih foto trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, se odpravljam v Škofjo Loko kar že en lep čas, pa nam kar ne znese,pa vidim da bi res mogla pohitet :) No pa saj mi grad in ostalo nikamor ne bodo ušli :)

    Lepe slike,zelo :)

    OdgovoriIzbriši