sreda, 13. oktober 2010

Sečoveljske soline zgodaj zjutraj

Ja, res je, to je bilo prvič, da sem vstala sredi noči z razlogom, da ulovim prve sončne žarke na obali in da mi mogoče uspe naredit kakšno lepo jutranjo fotko. Priznam, sami mi nikoli ne bi uspelo, zato najlepša hvala U., da je zelo zelo zelo zgodaj zjutraj naredil zajtrk in me spravil pokonci, potem pa še prevzel krmilo in naju odpeljal proti obali.

Med potjo, tam nekje ob Nanosu, se je že začelo svitati in me je bilo skoraj groza, ko sem pomislila, da sem navkljub vstajanju sredi noči zelo verjetno zamudila prve sončne žarke in s tem ves glavni namen vsega skupaj. No pa le ni bilo tako. U. je sicer vozil nekoliko prehitro, posledic zaradi tega k sreči ni bilo nobenih. ;-)

V soline sva uspela priti še pred sončnim vzhodom, tako da je nastalo nekaj malega fotk, ko soline še niso bile obsijane s soncem, ter seveda ogromno takšnih, ko so bile soline obsijane s prvimi jutranjimi žarki, ki naredijo svetlobo tako mehko in lepo.

Ves čas pohajkovanja po solinah sem izredno uživala. Sem se bom definitivno še vrnila. Mogoče si za naslednjič omislim tudi malo boljši tele objektiv, da uspem poslikat pernate prebivalce solin, ki žal ne želijo pozirati, če se jim preveč približaš.

Če se je izplačalo vstati tako zgodaj presodite sami.

Še pred sončnim vzhodom:
Sonček je končno pokukal izza hriba in soline obsijal s prvimi sončni žarki:
Kar se mene tiče, sem prepričana, da se je izplačalo in mislim, da bom zgodnje jutranje vstajanje ponovila še večkrat. Se bom potrudila, ker so mi rezultati resnično zelo všeč.

10 komentarjev:

  1. Ja, linije, svetloba, odsevi...
    Super!
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, bravo....enkrat zato,ker si tako zgodaj vstala in za čudovite slike
    LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ja tale zasluga za tako lepe slike ni samo tvoja. Je tudi U. treba čestitati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe slike. Vidiš, se splača prej vstatit. To jaz večkrat prakticiram!
    l.p.
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo kolk komentarjev, kr ne morem verjet. Hvala vsem za komentarje. Očitno se je res splačalo zgodaj vstati. :D Bom to sigurno še večkrat ponovila, sam zdej se moram najprej pozdravit. Sem doma z vročino in rdečim nosom, ki je odrgnjen od brisanja. :(

    Tanja, se popolnoma strinjam s tabo, tud U. je treba čestitat! Prvič, da me je pravočasno vrgel iz postelje in me odpeljal dol, drugič pa ker je bil potrpežljiv in bil ves čas ob meni, ko sem jaz uživala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojla. Mi lahko napišeš kako si se dogovorila za vstop v soline pred sončnim vzhodom? Pišedaje vstop šele eno uro po vzhodu, jaz pa bi tudi rada šla poslikat :-)

    Hvala

    Lp Sara

    OdgovoriIzbriši
  7. Ker ni bilo nikogar tam v uni hiški nikogar in dostop praktični ni bil nikakor zaprt, se sploh nisem obremenjevala s tem, da dostop ni dovoljen in sem šla tja, vse skupaj pofotkala in ob vrnitvi stopila mimo hiške, kjer prodajajo vstopnino, pa me spet ni nihče nič vprašal.

    Tako preprosto je to bilo. ;-) Ne vem pa, če se od takrat ni kaj spremenilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehehe, zastonj, pa še brez prepovedi, ta pa je dobra. Ja sej, včasih je dobro nič vedet.
    Lahko še jaz poskusim :-)
    hvala!

    OdgovoriIzbriši