ponedeljek, 18. oktober 2010

Sončno rumena

Tole je en grm sončno rumenega cvetja, ki je raslo na enem zelo zapuščenem dvorišču. Pojma nimam kako se roža imenuje. Prevzela pa me je s svojo močno sončno rumeno barvo. Poslikala sem jo z vseh možnih zornih kotov in različnih razdalj.

Ker je danes že spet en zelo turoben dan, vam podarjam tele sončne cvetove, da vas polepšajo dan. Meni so ga malo, ko sem si jih ponovno ogledala.

3 komentarji:

  1. Prav pašejo barve v takem vremenu. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Morda pogrešam malo več ostrine, barve pa super.
    Lepo!
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  3. Obema hvala za komentarje! Tko kot sem napisala že v sami objavi, so me prevzele barve, predvsem pa se mi je objava zdela primerna na točno tisti turobni dan. Se pa strinjam s tabo Marjan, da na nekaterih fotkah manjka ostrine. Se bom naslednjič bolj potrudila. ;-)

    OdgovoriIzbriši