petek, 29. oktober 2010

Za mrzle romantične večere :)

Tale pridobitev v mojem stanovanju se je zgodila že vsaj mesec dni nazaj. Kmalu po tem sem jo uspela tudi fotografirat. Z objavo pa sem želela počakat toliko, da se v naše kraje prikrade mraz, da bo objava imela svoj smisel.

Torej mraz je pritisnil in čas je za tole objavo, ki nas bo vse skupaj malo ogrela. :)

Jaz se ta hip sicer nahajam precej južneje, kjer so tudi temperature prijetnejše kot v Sloveniji. Zjutraj je tudi tukaj bolj mrzlo, pod 5 stopinjami, ampak popoldan pa se vsak dan ogreje skoraj do 20 stopinj. Zelo zelo prijetno, predvsem na sončku. Aja, verjetno vas zanima kje se spet potepam. Ja, ja, spet sem v Albaniji.

No, pa namen moje objave ni pisati o Albaniji, ampak o največji in nujno potrebni pridobitvi v mojem stanovanju. Ta pridobitev se imenuje kamin, ki bo skrbel za ogrevanje stanovanja. To ni čisto navaden kamin, ker za svoje delovanje ne potrebuje drv, ampak deluje na bio maso oz. tako imenovane pelete. Za takšno vrsto ogrevanja se odločijo predvsem tisti, ki so osveščeni in jih skrbi za okolje, pa tudi tisti, ki bi radi pri ogrevanju nekaj privarčevali. Če bo temu res tako, bom vedela šele konec kurilne sezone, pa še teh podatkov na žalost ne bom mogle z ničemer primerjat, ker bo to moja prva kurilna sezona v tem stanovanju.

Kamin je priključen na elektriko in na senzor za merjenje temperature, tako da se priklaplja in izklaplja samodejno glede na trenutno temperaturo v prostoru. No ja, res je, da je potrebno poskrbeti, da ima v zalogovniku zadostno količino pelet. Za to skrbi moj dragi U., ker vsaka vreča pelet tehta 15 kg in za mene je to kar podvig, da jo prinesem iz kleti v stanovanje. Za enkrat, ko še ni tako hudega mraza, je tudi poraba pelet še precej nizka in je polnjenje zalogovnika potrebno le na vsakih nekaj dni. Ko bo prava zima, bo polnjenje zalogovnika verjetno potrebno vsak dan.

Da naredim še malo reklame za firmo, ki mi je kamin dobavila. Torej kamin je izdelala avstrijska firma RIKA (http://www.rika.at/), ki ima predstavništvo tudi v Sloveniji (http://www.rika.si). Gospod, ki vodi predstavništvo v Sloveniji in poskrbi tudi za samo montažo kamina, je po moje mnenje svoje delo opravil profesionalno in seveda v dogovorjenih rokih. Bil je celo toliko prijazen, da je kamin, ki sem ga kupila že januarja, hranil do dejanske montaže, ki se je zgodila šele septembra. O tem, zakaj se je zapletlo pri montaži, ne bom pisala, je že pozabljeno. Torej, če si tudi vi želite podoben kamin, vam svetujem, da se pozanimate pri njih. Mislim, da boste tudi vi zadovoljni.

Torej, kaminček deluje. Deluje brezhibno in za enkrat uspešno uspe segreti celotno stanovanje. Ko se vklopi in zagori, pa ustvari posebno atmosfero. Sploh zvečer je nekaj najlepšega sedeti v dnevni sobi ob prižganem kaminu. Vzdušje je resnično romantično.
Še bolj romantično pa vse skupaj zgleda ob kozarčku dobrega vinčka, v najboljši družbi in ob svečah.

9 komentarjev:

  1. Le glej, da ne hajcaš preveč ker se ti lahko vine pregreje in sveče stopijo. :))
    Prijetne urice ob svečkah ti želim.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja fino, ampak po katerem kriteriju se temu reče kamin? Raufnk je premajhen, da bi po njem lahko prilezel dol Miklavž al pa Božiček, pa zazidan v steni tud ni. :) Peč. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Te pridobitve v živo še nisem vidla. Bom pa kmalu - pridem na vinček!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, dragocena črni vražiček. Meni so sicer bolj všeč tisti klasični, obloženi s ploščicami, a tudi tale gašperček je kar v redu. Važno, da greje.

    OdgovoriIzbriši
  5. olala super pridobitev!In super prikazana nova pridobitev :)

    Tudi jaz si že lep čas želim takega kamina na pelete, ker je edini kateri ne moti plinske napeljave v neposredni bližini, ampak cene....uf...pa saj je jasno, kar je dobro, kar je ekološko,je vse drago :// škoda za tak sistem, ker bi bil svet veliko lepši in čistejši, če bi take zadeve bile malce cenejše in dostopnejše.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha, ha, ha. Hvala vsem za super komentarje. Pri nekaterih sem se skor do solz nasmejala. Fuuuul ste face.

    Lucis, hajcam ravno prav, da je vinček prave temperature, sicer pa se je zdaj itaq začela sezona kuhančka, ki pa baje mora biti bolj vroč. ;)

    DJ: Miklavža, Božička in Dedka mraza bom spustila v stanovanje kar skozi vrata, da bodo lahko prinesli veeeeliiiikaaa darila. :D

    A ne Tanja, v živo zgleda še 100x boljš. :)

    Irena, kaj naj rečem, tud men so tisti zidani všeč, sam če ima človek bolj moderno stanovanje, pol je že prav, da je tud gašperček take modernejše oblike. :D

    Jah, Blanka, se strinjam s tabo, da so cene precej navite. Tale moja investicija je bila precej draga. Ampak mislim, da se bo povrnila. Če že ne finančno, pa zaradi toplih občutkov in romantike. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. :)) Vidim, da te ne bo zeblo!! Naj bi bila huda zima....:))
    Če nam zmanjka olja, se pridemo k tebi gret! :))
    L.p.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, jaz bi tudi....Mislim, da so vsake besede odveč!
    L.p.
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, vi le pridite. Upam le, da tud nam ne zmanjka pelet. :D Sicer pa več nas bo, bolj toplo bo, bomo mogoče zdržal tud brez gretja. ;-)

    Milena hvala za komentar. Ja, res so besede odveč, ker je vzdušje ob ognju tako zelo čarobno.

    OdgovoriIzbriši