ponedeljek, 4. april 2011

Koprski detajli

Kot vsako mesto tudi Koper skriva cel kup raznih manjših in večjih detajlov, ki jih je le potrebno videti in že so ujeti v objektiv. Priznam, da ko se po svetu potikam s fotoaparatom okoli vratu, vedno vidim precej več takšnih detajlov, kot če ga nimam s sabo. Nekaj detajlov se vam predstavlja z naslednjo serijo fotografij:
Imejte se čim lepše, pa se kmalu spet kaj oglasim. Koprska serija fotografij še ni bila v celoti objavljena. :-)

Pozdrav do naslednjič!

7 komentarjev:

  1. Joj kolk sem zamudila- kar tri čudovite serije
    Kopra.
    Ja pa je res, da človek s fotoaparatom vidi več.

    OdgovoriIzbriši
  2. vedno znova nam razkrivaš prezrte detajle. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet nekaj lepega. Tvoja sposobnost opazovanja se vidi tudi na fotografijah.

    OdgovoriIzbriši
  4. se strinjam s predhodniki. Če si brez fotoaparata (vsaj jaz) včasih že težko opazim kakšne zanimive detajle . Zanimivo in lepo :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Koper mi ni nikoli bil blizu. So mi ostala naša oblana mesteca precej bližje, ampak vidim o tvojih slikah, da sem kar nekaj zamudila. Res lepe slike!

    OdgovoriIzbriši
  6. @Stella: Čist nč nis zamudila, vse te je počakalo. :-)

    @Peter: Verjamem, da sem tudi sama tokrat prezrla še veliko detajlov, ki pa jih bom poskusila uloviti naslednjič. :-)

    @Beti: Fuuuul hvala za tvoj vzpodbuden komentar. Ja, res je, da mi zelo malo stvari uide, sploh na področju ki mi je domač. :-D

    @Blanka: Hvala za komentar. S fotoaparatom v roku, se mi zdi, da kar zrem in iščem primerne motive, potem pa vidim razno razne podrobnosti, detajle.

    @Tanja: Dolgo časa sem tudi jaz prisegala na druga naša obalna mesta, predvsem na Piran, ki je še vedno No. 1. Mi je pa tudi strogi center Kopra zelo zelo všeč. Mislim, da bova nujno morali enkrat skupaj na obalo in si privoščit eno potepanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite detajle si poiskala! Ta prvi je pa čez vse! Krasno!
    En lep, lep pozdravček in hvala za komentar.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši