torek, 5. april 2011

Pročelja, okna, vrata, balkoni, ...

Tokratna objava je posvečena različnim pročeljem stavb, oknom, vratom in tudi balkonom oz. terasam. To so mi zelo zanimivi motivi. Se mi zdi, da bi lahko napolnila spominsko kartico samo s slikanjem te vrste motivov v vsakem malo večjem kraju. Predvsem je zanimivo, kako si ljudje na različne načine uredimo zunanjost svojih domov. Nekatere so kičaste, druge moderna, spet tretje starinske, vsaka pa se mi zdi, da pripoveduje svojo zgodbo:
Zelo urejena stavba, s prekrasno rumeno fasado. Vse se mi zdi tako zelo simetrično, brez kakršne koli napake.
Tole okno na mozaiku, se mi je zdelo še posebno zanimivo. Škoda le, da je  leva stran te fasade nekoliko uničena. Sicer pa se mi vse skupaj zdi prava umetnost.
Umetelno pročelje Pokrajinskega muzeja v Kopru. Stavba se imenuje: Palača Belgramoni Tacco (http://www.pmk-kp.si/muzej_neko_in_danes.html).
Vhodna vrata kapele, ki se nahaja blizu Titovega trga.
Na tem oknu sta mojo pozornost pritegnili cvetoči lončnici. Takrat je bilo pri nas na Gorenjskem še bolj mraz in pomlad še ni prebudila narave v polnem zamahu, zato je bil pogled na cvetove teh lončnic prav navdihujoč.
Isto okno, le da je tokrat prikazano celo. Zelo zanimivo se mi zdi tudi kako imajo v notranjosti obešene in zavezane zavese. Malo drugače, kot smo sicer navajeni.
Še ena umetelno obokan vhod, ki najprej vodi na notranje dvorišče.
Nekateri pa so si pred vhodom nasadili plezalke, da so vhod v hišo še dodatno popestrili. Nisem pa čisto prepričana čemu to zelenje služi: da je vhod zaščiten pred soncem ali mogoče pred padavinami? :-)
Za obmorska mesta je precej značilno, da se balkoni nahajajo v najvišjih nadstropjih, včasih celo na strehah. Ideja ni slaba, saj le tja v teh strnjenih uličicah lahko posije sonce. :-)

No zdaj pa sem izkoristila ves uporaben foto material iz Kopra. Komaj čakam, da se grem spet potepat. Obeta se mi hrvaška obala. Juhu! Se že fuuul veselim novih foto zmag. Le kaj mi bo tokrat uspelo ujeti v objektiv.

Uživajte! Jutri bo spet sonček. Pozdrav do naslednje objave.

4 komentarji:

  1. Februarsko sončno mrzlo nedeljo sem se odpravila v Koper z namenom odkrivanja tistega kar si v foto-prispevkih pokazala. Zgodilo se je čisto obratno. Občudovala sem le modrino morja in gledala sprehajalce, palme.
    Pridružujem se Tonetu odlično in zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  2. se bom kar strinjala s Tonetom :))

    Uživaj na Hrvaškem in že pričakujemo nov materialček za pogledat :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, hvala, hvala, ...

    V Kopru se res skriva ogromno majhnih in velikih detajlov. Še bo treba it tja na foto lov. :-) Mogoče se celo srečamo. Nikoli se ne ve. :D

    OdgovoriIzbriši