sreda, 4. maj 2011

Grožnjan

Od vseh že videnih hrvaških istrskih vasic je zame Grožnjan sigurno najlepša, najbolj pristna, najbolj domača, ..., skratka naj naj naj.

Že na samem vhodu v vas te pričaka precej zanimivih starih in lepo obnovljenih zgradb ter cerkev, kar se potem nadaljuje skozi celo vas. Potem pa ne glede v katero uličico zaviješ se kar ne moreš načuditi lepoti in domačnosti. Priznam, da sem skoraj na vsakem koraku, na vse stran videla toliko krasnih motivov za fotografiranje, da je fotkič pošteno zašvical. Naj predstavim nekaj od nastalega gradiva:


Vasica je posajena z galerijami različnih ročno izdelanih prelepih artiklov in gostilnicami, ki vsaka na svoj način vabim v svojo notranjost:
Domačini pa verjetno po stari istrski navadi posedajo pred vhodnimi vrati in klepetajo:
ali pa samo počivajo oz. čakajo na naslednje kupce, obiskovalce:
Za povrhu pa v sebi skriva prijetne kotičke, kjer si človek lahko malce odpočije in v miru ter seveda v dobri družbi (če ne drugače pa sam s seboj) popije kavico, sok, čaj, pivo, ... Tole je lokalček, ki se mi je zelo dopadel in bi v njem verjetno lahko sedela ure in ure ter uživala:
Za konec pa samo še tale odsev v oknu:
Uffff, res se je nabrala cela skladovnica fotk. :-) V tole vasico me bo pot sigurno še večkrat zanesla. Takrat jo bom poskusila doživeti še bolj.

Lepo se imejte do naslednje objave!

5 komentarjev:

  1. Kje točno pa leži ta vasica?
    Res je lepo! Krasne slike!
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem jo obiskal (prvič in ne zadnjič) pred parimi meseci. Meni je posebej lepa zunaj sezone ko ni veliko turistov. Sicer, lepa serija. Upam, da boš kmalu lahko spet matrala fotič v tem prelepem okolju.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo ti je uspelo tole "gradivo", ni kaj.:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. No kot vidim si nas "nadražila" s tem gradivom, tudi jaz bom pogledala na zemljevid, narisala pot in prešvicala fotoaparat.
    Meni so take ulice lepe, ko so turisti in pa tudi ko jih ni. Super serija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Grožnjan se nahaja nad glavno cesto iz Buj proti Buzetu ali obratno. ;-) Cesta, ki vodi iz Buj je asfaltna, medtem ko cesta, ki vodi točno izpod Grožnjana iz glavne ceste Buje - Buzet, je makadamska, ampak lepo urejena, paziti je potrebno le na kolesarje. Sem se potrudila in vam pripravila zemljevid, da boste vasico lažje našli: https://picasaweb.google.com/andzica/Groznjan042011#5603118527452425586.

    Vsekakor priporočam celodnevni izlet tudi po okoliških vaseh.

    Fuuul hvala vsem za komentarje.

    OdgovoriIzbriši