petek, 6. maj 2011

Morska pošast ;-)

Ne, ne, saj ni pošast, samo en prelep morski klobuk je iz družine meduz (če se ne motim :-). Tega smo ujeli v Trstu ob glavnem pomolu in bil je tik pod površjem, tako da se ga je dala kar lepo slikati. Bil je tudi dobre volje in pripravljen na poziranje. ;-) Verjetno pa bi s kakšnim dodatnim filtrom lahko nastala tudi boljša kvaliteta. No pa, ker je bila oprema takšna kot je bila in ker se mi zdi, da so slike zanimive vsaj kar se foto modela tiče, pa tudi barve in kompozicija ni napačna, bom to morsko pošast vseeno predstavila. Naj se predstava začne:
Zame so meduze ena bolj fascinantnih morskih živali. Res je, da so nekatere med njimi zelo nevarne in celo smrtno nevarne. Vendar tale morski klobuk ne sodi v to kategorijo. V svoji potapljaški karieri sem jih videla že mnogo različnih vrst in velikosti. Pri čemer je ta morski klobuk sigurno najlepši predstavnik svoje vrste, sploh če ga imaš priložnost občudovati po vodo. Zanimiv pa je tudi, ko se pokaže tik pod gladino in ga lahko opazujemo z obale, kot se nam je nastavljal ta lepotec.

Precej različnih predstavnikov pa sem imela priložnost videti v različnih akvarijih. Vsakič me prime, da bi si tudi za doma omislila akvarij poln meduz. Pa me skrbi, da bi bilo vzdrževanje preveč zahtevno. :-D

To je že drugič v roku par let, da sem skoraj na istem mestu v Trstu oz. njegovi bližini, imela priložnost videti morski klobuk tik pod gladino, da se ga je dalo opazovati z obale. Prvič je bilo namreč v Miramaru pred cca. 3 leti.

Še nekdaj dodatnega gradiva na temo te živali v naših morjih: http://www.bodieko.si/veliki-morski-klobuki-v-slovenskem-morju in http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/zdravje/339979.

Lepo se imejte do prihodnjič!

6 komentarjev:

  1. Lepa objava. Te živalce so res fascinantne.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. lepi posnetki. Tole sem pa jaz pred leti ujel:

    http://good-times.webshots.com/album/566324734MucdyW

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja živalce so res fascinantne, še najbolj fascinantne so na fotkah.(in tam naj tudi zaenkrat ostanejo, pa četudi niso glih nevarne)8:). Spečejo pa spečejo....
    Žive barve, hudi kontrasti.Lepa serija

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo kok je lepa :)) Ok, priznam če jo srečam v vodi bežim stran kukr me nesejo roke, ampak za pogledat so tudi meni take živali fascinantne. Zdej ko morje cveti je sploh klobučkou ogromno. Tud jst sem probala učeri lovit le-te v objektiv, pa mi nobena ni ratala tako dobro kot tebi :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej hvala za ogled mojega bloga.In komentarje.
    Dobre fotke. Dobro ujeti trenutki...!

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Fuuuuul hvala vsem za komentarje. Ja, včasih je fuuul fajn se znajt ob pravem času na pravem mestu. :)

    OdgovoriIzbriši