četrtek, 5. maj 2011

Motovun

Še zadnja vasica iz serije potepa po hrvaški Istri. Ni pa nujno, da bo to res zadnja objava. :-) Tokrat Motovun. Tudi Motovun se nahaja na vrhu hribčka in jo njegove ulice strnjene okoli cerkve. Motovun ima okoli strogega centra vasi speljano sprehajalno pot po obzidju, ki nudi pogled na samo vas in njene ulice, hkrati pa tudi na daljno okolico doline Mirne, ki je prelepa. V mojem bližnjem planu je sigurno ena kolesarska tura po tej dolini, ki bo zajemala minimalno vsaj en vzpon v eno izmed teh prečudovitih vasic.

Kaj torej nudi Motovun? Tako kot vse ostale že prikazane vasi, eno prijetno okolje s tradicionalnimi ozkimi uličicami in ogromno domače ponudbe, tako kulinarične v gostinski ponudbi ter prodaja v trgovinah: olivno olje, vino, kot tudi drugih domačih izdelkov, ki se prodajajo po raznih galerijah in trgovinicah.
Gostinska in turistična ponudba:
Pogled z obzidja na strehe:
Ter pogled na dolino Mirne:
Toliko za enkrat. Mogoče objavim še kaj. :-D

Uživajte do prihodnjič!

3 komentarji:

  1. Lepa serija, všeč so mi barve :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Včerej ko sem se vozila mimo sem prov razmišljala o tvojih serijah iz teh koncev. Res so vse te vasice vredne obiska in fotkanja. Lepa serija iz Istre,še takih za učke spočit :))
    In enako kot ^^Andražu, so tudi meni zeloo všeč barve :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala lepa za komentarje. Tokrat so mi barve res uspele. ;-)

    OdgovoriIzbriši