sreda, 15. september 2010

Mostar

Še zadnja reportaža iz Bosne, pol pa preidem na moj zadnji teden dopusta, ki sem ga preživela na morju v družbi moje najboljše prijateljice M. Ja, to je bil res uživaški babji dopust. :D

Torej nočitev v Sarajevu ni bila ne vem kaj, ker je bil motel bolj tako tako. Ga ne bi priporočala nikomur, pa vendar noč sva preživela in se že zjutraj odpravila na pot proti Mostarju. Cesta, ki vodi proti Mostarju naju je kmalu pripeljala v dolino oz. mogoče bolje rečeno sotesko Neretve. Ne vem, če sem se že kdaj peljala skozi tako lepo pokrajino. Verjetno sem se, pa se zdaj niti ne spomnim. ;-) Resnično se je tam zelo zelo lepo peljati, sploh pa če človek lahko v avtu uživa samo kot sopotnik in ima resnično čas se razgledovati po okolici, ki beži mimo.

Sam Mostar predvsem tisti stari del mesta z mostom, ki so ga uspeli ponovno postaviti potem, ko je bil med vojno porušen, pa je čudovit in poln turistov. :D

O samem Mostarju ne znam kaj dosti napisati, zato naj govorijo slike same:
Imela sva srečo in sva ujela tudi en skok v Neretvo, ki sicer ni bil iz samega mostu, ampak iz skakalnice blizu mostu. V Mostarju je bilo tisti dan zelo vroče, zato sva tudi midva namočila noge v Neretvo in povem vam, da se jaz sigurno ne bi celo zmočila v njej, ker je zelo mrzla. Vsaka čast temu korenjaku, ki je iz tako visoke skakalnice skočil v tako mrzlo vodo. Brrrrr.

2 komentarja:

  1. Lepo prikazana značilnost znamenitega bosanskega mesta. Me je kar prijelo, da bi šla tja in si kupila eno srajčko z narodnimi ornamenti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo in simpatično mesto ni težko lepo prikazat. Mesece je res fotogenično. :D Torej Irena, čimprej dol in v shopping. Srajčk je velika izbira. ;-)

    OdgovoriIzbriši