četrtek, 30. september 2010

Spomin na poletje

No, ne ravno spomin na poletje, ampak bolje rečeno na morje. Vem, da bo letos še kakšna priložnost za obisk morja, ampak to ne bo več isto, kot je bilo poleti. Morje je zame res nekaj posebnega. Že sam vonj po morju me pomiri in mi da nove pozitivne energije. Če pa si lahko vzamem čas in na morju preživim nekaj dni, pa se domov vedno vrnem kot nova.

O letošnjem dopustu na morju sem že pisala. Letos sem na morju preživela kar 2 tedna, enega junija in drugega septembra. Za oba tedna se moram zahvalit moji dragi prijateljici M. V junijskem tednu nama je družbo delal tudi njej sin N. Bili smo prav zanimiva druščina in kot se spodobi, smo večino stvari oblezli peš ali s kolesom, saj je bil tudi šofer avta na dopustu. ;-) Junija prav zares nisem bila umetniško razpoložena, zato takrat ni nastala niti ena sama samcata fotografija. Sem pa zato nadoknadila septembra, ko jih je samo prvi dan pozno popoldan in proti večeru nastalo ogromno. Pa seveda točna številka sploh ni pomembna. ;-) Pomembno je, da sem bila zadovoljna z rezultatom, ki pa sem vam ga v veliki meri že pokazala.

Tole je še del fotografij, ki jih želim deliti z vami in s katerimi se za letos poslavljam od poletja in morja:
Zdaj prihaja oz. je že prišla jesen in s tem popolnoma druge aktivnosti in drugi motivi, ki se jih že zelo veselim. Sem človek, ki ima rada vse letne čas in se vsako leto vsakega posebej veselim, hkrati pa mi je žal za tistim, ki se poslavlja. Tako zelo prijetno bi bilo, če bi poletje trajalo še kakšen mesec ali dva. ;-)

7 komentarjev:

  1. Lepi spomini. Jao, ja, zdaj pa bo zima... fuj.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Obema hvala za komentar. Ja, res so lepi spomini. Sem prav vesela, da sem jih uspela ujeti v objektiv in zapečatit.

    OdgovoriIzbriši
  3. lepe fotke ki mi delajo skomine po morju,pa saj bo hitro spet poletje,ko se bomo spet veselili na morju,seveda ob fotkanju ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Malce veliko trde svetlobe (saj veš samo zjutraj ob zori in zvečer v mraku ...), pa včasih manjka nekaj ostrine...
    Motivi pa kot vedno (pri tebi) atraktivni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za obisk na moji strani. Ideje je vsekakor dovoljeno uporabiti (za domače namene seveda), zato so objavljene. Tiste, ki pa niso so pa skrbno skrite v skrinjici zakladov:)))
    Lepe spomine na morje ohranjaš s fotografijo.
    Imej se.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje tudi Boštjanu, Valentinu in Hrandici.
    Tudi konstruktivna kritika je zelo dobrodošla. Težko je ujet svetlobo ob jutranji zori, če si tak zaspanec kot jaz, zvečer pa je tud tolk drugih bolj zanimivih stvari za počet, da mi svetloba v mraku pobegne. :-) Vsekakor se pa strinjam s tabo Valentin, da je svetloba takrat najboljša.

    OdgovoriIzbriši