ponedeljek, 20. februar 2012

Pustna povorka v Kranju

V soboto je že tradicionalno potekala pustna povorka v Kranju. Letos precej spremenjena, vsaj kar se lokacije tiče. Nič več skozi strogi center Kranja, ampak več ali manj le okrog Slovenskega trga.

Kaj je tisto kar je organizatorje privedlo, da se spremenili lokacijo izvedbe povorke, ne vem. Je pa moje osebno mnenje, da mi je bila povorka skozi strogi center Kranja precej bolj všeč. Žal pa to ni samo moje mnenje. Podobne komentarje sem slišala tudi od drugih. Hkrati bi lahko naštela še kakšno pomanjkljivost glede na pretekla leta, pa vendar namen moje objave ni kritizirati, ampak prikazati, kaj je vseeno bilo videti.

Kot že leta prej, se mi zdi, da so Šenčurski Godlarji spet zmagali.

Nekaj foto utrinkov:
Čebelica:
Škrat:
Toliko iz sobotne povorke, da se malo pripravite na jutrišnji pustni torek. Pozdravček do naslednjič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar