petek, 24. februar 2012

Sprehod po zamrznjenem jezeru

Zadnjo nedeljo je bil en čudovit dan. Na Gorenjskem smo bili dopoldan in zgodaj popoldan deležni celo malo sončka.

Mi smo se odpravili na Pokljuko, kjer smo se malo naprej od Sport hotela ob enem malem smučišču z eno vlečnico sankali. Proga sicer ni bila dolga. Očitno pa dovolj dobra, da je zadostovala za skoraj 2 urci zabave. Da bi bila zabava popolnejša, samo s sabo vzeli vse kar je nujno potrebno za okrepčilo (sendviče, vodo, čokolado, sadje, bonbone, ...). Vmes pa smo zavili še na kuhančka za odrasle in Cockto (pijačo naše mladosti) za najmlajšo.

Na poti nazaj iz Pokljuke, smo na Bledu zavili proti Regatnemu centru in do Zake, saj smo že pred 14 dnevi, ko jezero še ni bilo popolnoma zamrznjeno, imeli željo, da bi se sprehodili po ledu. Torej je bila idealna prilika, da preverimo, če je ledu še dovolj in če je dovolj trden za en sprehod.

Prvi pogled na zamrznjeno Blejsko jezero, nam je potrdilo, da je ledu še dovolj in je še dovolj trden, saj so se na jezeru vile cele procesije sprehajalcev. Večina jih je prihajala iz centra Bleda ali iz Zake. Mi pa smo se odločili, da jo mahnemo izpod Vile Bled. K sreči sem šele včeraj izvedela, da je tisti del jezera vedno najmanj zamrznjen. Kot kaže, pa je bil led tam dovolj trden, da smo se brez težav sprehodili do otoka in nazaj. Priznam pa, da na začetku občutek kljub tolikšnemu številu ostalih ljudi na ledu (sprehajalcev in drsalcev), meni osebno ni bil preveč prijeten. Očitno res z leti postanemo čisto preveč previdni in pozorni ter nas preganjajo razni, včasih tudi neutemeljeni strahovi. ;-)

Na otoku pa seveda obvezen sprehod vse naokoli otoka (po potki na otoku, da ne bo kakšne pomote) in do cerkvice na otoku, ki pa je bila žal zaprta. Tako da smo ostali brez zvonca želja. Bo treba to priložnost izkoristiti kdaj drugič.

Za nekatere je bil sprehod po ledu in obisk otoka prav posebno doživetje, saj se jim je to zgodilo prvič v življenju. Torej za kakšno drugo priložnost ostane že obisk otoka s pletno. ;-)

Kako smo se sprehajali pa naj predstavijo naslednje fotografije:
Za nekaj trenutkov nas je obsijalo tudi sonce:
Na zgornji sliki levo spodaj moja malenkost in T. že na kopnem. Juhuhu, zmogli sva v eno smer, čaka naju samo še pot nazaj.

Že prej omenjene procesije sprehajalcev in nekaj malega drsalcev:
Obvezno poziranje:
Zgradbe na otoku:
Še en detajl:
Bil je res krasen dan. Upam, da kmalu kaj podobnega ponovimo. Vikend pred nami se obeta spet z lepim vremenom, ogromno sončka in precej toplo. Ga bo treba izkoristit. Mi2 ga bova sigurno. Dajte ga še vi. Uživajte za vikend. Pozdravček do prihodnjič!

1 komentar:

  1. uf, jst sem imela z ledom letos pa eno zlo slabo izkušnjo :D še na začetku zime sva šla na Rakitno in ko sem stopila na led (enako na tistem delu, ki je vedno najmanj trden) mi je začelo pokat pod nogami :D sem res zlo hitro odskočila tko da kakšne večje sile ni bilo, ampak od takrat imam tak strah, da nevem če bi me kdo spravil na sredo Blejskega jezera :D
    slikce so mi pa ful všeč :)))Lušni ste :))

    OdgovoriIzbriši